Bună dragilor! Sunteți curioși ce se intampla ?
Bogdan:
Nu o iubesc pe Ioana nu mă interesează de ea și gata !Ioana
Stau în cameră iar de jos se aud tonuri ridicate. Încerc sa ascult și aud vocea lui Bogdan "Nu o iubesc pe Ioana nu mă interesează de ea și gata ! "
Ochii mi se umplu cu lacrimi.-Ce i-am făcut sa se comporte așa ?
-Tu nimic! Spune o voce calda, Juliana mereu aici când am nevoie de ea!
-Bogdan așa e el, îi va trece , acum mănâncă puțin.-Bine, mananc dar doar puțin!
Incep sa mananc iar după ce termin, o greata cumplită mă ia, fug spre baie iar apoi vărs tot ce am mâncat
-Ioana esti bine ? Întreabă Juliana îngrijorată.
-Juliana în cât suntem azi ?
- 3 iulie de ce ?
-Mi-e nu mi-a m-ai venit menstruația !!
Mă duc grăbită spre oglinda și mă uit la burtica
- Juliana te rog îmi poți face rost de în test de sarcina ?? O întreb eu speriată
-Da, am unul chiar în geanta!
O aștept cu nerăbdare sa vina cât mai repede !
-Poftim!
Il iau și mă duc la baie !
Il aplic și aștept 5 minute apoi îl iau și îl dau Julianei.-Citeste-l tu te rog!
-Vei.... vei VEI FI MAMICA!!! Tipa ea entuziasmată lundu-ma în brațe și felicindu - mă
-Abea aștept sa îi spun lui Bogdan !-Juliana nu! Nu vreau sa îi spun încă!
De ce i-as spune ca vom fi părinți dacă noi nu suntem doi ?
Îi spun eu în ce timp îmi mângâi abdomenul!-Sigur se va schimba !
-Nu! Nu vreau sa îi bag un copil pe gat!
-Dar nu gândi așa !
-Dacă va fi ceva eu voi pleca din casa ! Te rog sa mă înțelegi, ne vom vede mereu! Mă voi întoarce în casa părintească am nevoie de liniște pentru mine și bebe !
-Promiti ca ne vom vedea ?
-Da !
-Dar înainte sa pleci, vreau sa mergem la doctor sa ne asiguram ca bebe e bine !
-Ok mâine mergem la doctor!
BOGDAN
Am vazut o pe Juliana așa fericita și în mana tine un test de sarcina.-Ce e cu ăla din mana ta ?
-A ăsta nimic! SPUNE ea fără sa se oprească din mers.
-Iubitu'?
-Ce dracu vrei fă? Nu ți am zis sa mă lași impace?
-Dar iu...!
-Iesi dracu în camera, nu am chef de fițele tale de tarfa!
Ioana sunt sigur ca doarme așa cu urc în camera la ea deschid ușa încet și o privesc cum doarme. Tine în mana o perna. E un îngeraș!
"Sa sti ca te iubesc chiar dacă nu iti zic sau arat!"
CITEȘTI
Seducere Maximă
Roman d'amourEste o carte care va vorbi de 2 îndrăgostiți Ps: cartea va fi (+18) **~ Nu este nimic pervers este pur și simplu SEX ~** Ioana l-a cunoscut pe un băiat din Turcia pe nume Bogdan. S-a întâlnit, s-au cunoscut și o poveste de dragoste a început. Pri...