Ioana sunt sigur ca doarme așa cu urc în camera la ea deschid ușa încet și o privesc cum doarme. Tine în mana o perna. E un îngeraș!
"Sa sti ca te iubesc chiar dacă nu iti zic sau arat!"Ioana
-Trezirea , ne așteaptă doctorul pentru bebe!-Mhhh....
-Te aștept jos Ioana hai repejor
-Mbine !
Mă trezesc cu chiu cu vai, mă îmbrac lejer îmi prind parul apoi cobor.
"Domn sa nu dau de el,domane sa nu dau de el" Subconstiinta mea se ruga!-Ești gata? Mă întreabă Juliana
-Da sa mergem!
-Hopaa, unde plecați ?
"Nu el, nu el "
-ĂĂĂĂ... Bogdan ... eu cu Ioana...-Mergem la Mall!
Spun eu repede și grăbită spre ieșire !-Aham sa aveți grija.
Juliana mă urmează din spate nu ram în mașină. Ajungem la ginecolog unde mă pune sa mă așez pe spate pe un pat îmi ridica bluza, apoi îmi întinde pe piele un gel.
poc poc
-Aceasta e inimioara, e un bebe foarte sănătos!-Puteți sa îi vedeți sexul întreabă Juliana curioasa.
-Peste puțin timp vom putea vedea și sexul acum este puțin cam mic
-Va mulțumim domn doctor!
La revedere!-Juliana acum mă poți lasa direct acasă ?
-Ești sigura ?
-Da !
Impreuna cu Juliana ne-am îndreptat spre casa mea părintească !
Trebuia sa mă liniștesc! Singura !
Juliana a plecat și am rămas singura-Bebe o sa fim bin, Iti promite mami!
Nu mai e nimeni în casa! Decât eu mă duc în camera mea și mă pun în pat gandindu-ma la o viață nouă , când ușor ușor incep sa mă pierd printre vise și adorm.
Bogdan
Fetele întârzie destul de mult .
Sunt în birou și mă gândesc dacă ar păți ceva Ioana ce as face ?-Bogdan!?
Bogdan!! Frate sa nu mi zici ca nici acum nu te gândești la Ioana ca nu te cred! Îmi spune nervos Mattey-Mă ... ma gandeam Nici nu apuc sa termin propoziția ca intra Sam la mine în birou.
-Kadir se îndreaptă spre casa veche a Ioanei!!!
-Oricum înăuntru nu mai locuiește nimeni! Spun eu fara resentimente.
Ies din birou și o văd pe Juliana intrând pe ușa.
-Unde e Ioana ? Intre eu panicat ?
-Poi, Ioana a vrut sa stea puțin singura !
-Unde ?? Vorbește Juliana!
-S-a dus la reședința fami...
-Bogdan! Casa Ioanei a explodat!!! Spune Sam speriat
-Ioana e acolo! spune Juliana fugind spre mașină
-Haidetiiii!!!!
Nu se poate cum am putut sa o las !
Am mers cât de repede am putut. Am intrat în casa plina de flăcări pentru a o putea găsi .-Bogdan ai grija!! Strigă Juliana!
Fumul nu-ti dădea pace am găsit-o le Ioana lângă scări cu rani grave, cred ca după explozie a încercat sa iasă dar a înhalat prea mult fum toxic. Am scoso din focurile iadului apoi ... Apoi am văzut negru !
-Bogdan ? Bogdan ma auzi?
Deschid încet ochii dar lumina orbitoare nu îmi permite.
Mai încerc o data și văd ca sunt intr'o camera alba!-Ce ...ce s-a intamplat Șoptesc încât sa mă fac auzit ?
-A explodat casa Ioanei și tu ai salvat-o dar ai înhalat mult fum și ai stat în coma o saptamana.
-Io...Ioana ? E bine ?
-Ea.... e
-Juliana !! Unde e Ioana !
-Ea încă în coma ! Doctori nu îi mai dau multe șanse . 3/4 parti ai plămânilor sunt arse.
-Vreau sa o văd !
-Doctori nu ne permit încă sa intram la ea !
Dupa 3 săptămâni. ...
Am stat la patul ei zi și noapte și aștept o minune !-Te rog printeso trezește-te !
Aparatele arătau ca inima ei îi bate regulat, respirația la fel !
O strâng de mână și o sărut pe frunte-Te rog iubito trezește-te!
-Bo...Bogdan?
Mă duc afară și chem doctori și prieteni-S a trezit!!!!!!!
Ioana
Simt cum respirația mi-e tăiată și vocea smulsa ! Simt cum plămâni mi se rup în 2. Deschid ochii încet și îl văd pe el ! Încerc sa vorbesc dar o masca nu îmi permite.-Stai liniștită iubito. Îmi spune Juliana
Mă bucur atât de tare sa o văd!
Încerc sa mi dau jos masca, simt ca mă sufoc cu ea !-Ce...ce s-a intamplat?
-Casa unde stateai a explodat! Apoi Bogdan te-a scos de acolo!
-Be..be
-Bebelușul e bine, creste cu ajutorul perfuzilor iar doctorul mi-a spus ca va fi un băiețel uuraa
-Bebelușul lui mami !
Dar el unde el ?-E afară ! Nu mai are curajul sa intre!
-Știe de bebe ?
-Nu!
-Bine .
După o săptămână doctori au decis ca Ioana poate merge acasă.
CITEȘTI
Seducere Maximă
Roman d'amourEste o carte care va vorbi de 2 îndrăgostiți Ps: cartea va fi (+18) **~ Nu este nimic pervers este pur și simplu SEX ~** Ioana l-a cunoscut pe un băiat din Turcia pe nume Bogdan. S-a întâlnit, s-au cunoscut și o poveste de dragoste a început. Pri...