Delivering Life

75 42 0
                                    

Aria's POV


"agi neun eotteohge?" [how is the baby?] tanong nung nasa ambulance.



"geuneun beolgeumgwa geongang. Eomma ui baital eul hwag-inhago agiga neomu jeugsi byeong-won e dochag habnida. naega agileul jegong hajiman, modeun geos-i gwaenchanhseubnida. Geugeos-eun jeongsangjeog-in baedal haessda." [he is fine and healthy. Check the mom's vitals and the baby's too as soon as they arrive at the hospital. But as I deliver the baby, everything is fine. It was a normal delivery.] sagot ni Sky.



"dangsin-ege bagsa seukai Lee gamsahabnida!" [thank you Dr. Sky Lee!] sabi nung nasa ambulance at inassist na ipasok yung babaeng nanganak sa ambulance.




"modeun jusyeoseo daedanhi seukai li gamsahabnida! Naneun dangsin-ege nae gajog ui saengmyeong-eul bij-jigoissda!" [thank you very much Sky Lee for everything! I owe you my family's life!] mangiyak-ngiyak na sabi nung tatay.



"gwaenchanh-a. Geugeos-eun gyeolgug nae il-ida. Imi idonghabnida. Dangsin-ui anae wa adeul eun ganeunghan han ppalli chuga geomjin eul wihae byeong-won eiss-eul pil-yo." [OK. It is my job after all. Move already, your wife and son are required to be in the hospital for further examination as soon as possible.] sabi ni Sky.



"daedanhi Sky Lee gamsahabnida!" [thank you very much Sky Lee!] sabi nung lalaki at pumasok na rin sa ambulance.



"josim!" [take care!] sabi nung mga tao at umalis na yung ambulance.



"geugeos-eun seong-gong haessda! Chughahaja!" [it was a success! Let's celebrate!] sigaw nung lalaki.




"ye!! chughahaja!!" [Yes!! Let's celebrate!!] sabi naman nung isang lalaki.

~*~


Itong mga lalaking 'to! Paano kami uuwi! Ang dami ng bote nilang nainom oh!



"ah! Aerissi!! Lliwa iliwa, ui eumlyo haja!" [come here, come here, let's drink!!] sabi ni gamdongnim.



"ne! Ne! Let's drink!" sabi naman nung isa.



Napatingin naman ako kay Sky.



Ang pula-pula na ng mukha niya. Nakatingin lang siya sa akin.



"arraseo." sabi ko, "geuleona jogeum man." [but a little only.]



"ye, ye, jogeum man!" [Yes, yes, a little only!] sabi ni gamdongnim sabay abot sa akin ng bote.

"dangsin-i salam eul algo, Aerissi neun naega cheoli hal choegoui yeobaeu!" [you know guys, Aerissi is the best actress I ever handled!] sabi ni gamdongnim.


"jeongmal? Geuleon da-eum yang Ryo Aerissi eung aju joh-eun baeu ga doel haeyahabnikka?" [Really? Then Ms. Aria Ryo must be a very good actress huh?] sabi ng isang kainuman nila.




"dang-yeonhaji!! Geunyeoneun choego ibnida!" [of course!! She's the best!] sagot naman ni gamdongnim.



Hays. Mga lasing na talaga.



"a, naega dangsin-ege jilmun, Aerissi mich Skyssi eul mul-eo boja gidalibnida. dangsin-i balo jeon-e il?" [ah, wait let me ask you a question, Aerissi and Skyssi. You dated before, right?] sabi ni gamdongnim.



"gwonli! jeon yaghonja?" [right! Ex-fiance?] sabi naman nung isa pa.



Aba't ang chismoso ng lalaking to!



Almost Married To Dr. Gook (Tale Of The Mad God)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon