Genç adam bu işe nasıl başladığını yada bulaştığını hatırlamaya çalışıyordu. Pek uzakta olmayan bir geçmişte takım elbiseli üç adam,'yanyana oturmuşlar ve önlerinde dumanı tüten çay. Dışarda kar henüz kesilmiş. Hava olabildiğïnce soğuk.
Siyah giyinmiş bu adamlar sırtlarını kalorifere doğrultmuş, rahat sandalyelerde bir masa başında oturmuş, önlerindeki cv hakkında konuşuyorlar. Nihayet içlerinden bir tanesi dışarıya doğru seslendi: "Tolga B..., içeri gel." .
İsmi seslenen kişi içeri girdi. Sert bir baş selamı verdi. Kaşe paltosunun yakaları dik, düğmeleri ilikliydi. Içeri girmeden hemen önce saçlarını güzelce düzeltmişti.
Bakışları oldukça sert, duruşu vakurdu. Siyahlılardan birisi konuşmaya başladı:
- " Çocukluğundan beri devlet terbiyesi almışsın. Peşine Özel Timci olarak güneydoğuda hizmet etmişsin. Bu görev için seni çağırdığımızda neden tereddüt etmeden kabul ettin ? Düşünmek için biraz süre istemen gerekmez miydi?". Sert bakışları bir anda düzeldi ayakta duran ve sorgulanan timcinin, ellerini gevşetti, hafifçe gülümseyip cevap verdi;
- "Artık benim için daha büyük işler yapma vakti gelmişti. Ayrıca yalnız başıma çalışacağımı söylemiştiniz, uzun zamandır beklediğim birşeydi."
- "Yalnız başına çalışman demek, bir ekibinin olmaması ve kolayca avlanabilmek demek."
- " Avcı olmak için uzun süre eğitildim."
- "Bu yapacağın işlerde avcı değil avcının köpeği kadar hassas olmak zorundasın."
- "Hassasiyet noktasında kendime güvenim tam."
- "Pekala bize kendini şuan bu işe uygun olup olmadığın konusunda ispat et."
- "Nasıl isterseniz Şef. Bu iş için uygunum,çünkü; her birinize baktığımda geçmişte yaşamış olduğunuz birçok şeyi anlayabiliyorum. En sağdaki beyfendi saha tecrübesi hiç yok,olsaydı eğer gözlerime baktığında tekrar çevirmezdi gözlerini. Siz ortadaki; zekanızla birçok şeyi halledebileceğinizi zannediyorsunuz ama benim gibi müdahale gücü olan birisine ihtiyaç duyuyorsunuz çünkü zekanız dışında hiçbir duyunuz yok. Ve soldaki beyefendi, umarım dünkü güreş idmanınız verimli olmuştur aksi taktirde kulağınız yakın zamanda daha çok şişecek ve sizi rahatsız edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Komandonun Anıları
AdventureBir Genç Adam ve Bir Dünya Güzeli, bu kirlenmiş dünyada mutluluğu bulabilecekler mi? Burayı takipte kalın. Sivilleşmiş bir özel kuvvet görevlisinin yaşadığı inanılmaz maceralar. birkomando.blogspot.com.tr enestayfur@outlook.com