Di luar church

32 3 2
                                    

Selepas hongki trlanggar sorg yeoja yg mirip dgn hayoung hongki tunduk hormat tanda meminta maaf kpd yeoja trsebut.. Tiba2 hongki mendonggakkn kplanya dan melihat yeoja yg dia langgar td mirip sekli dgn bakal tunangnya yg telah mninggalkn dia.. Hongki trus memeluk yeoja trsebut ttp syg skli yeoja trsebut mnolak hongki krana tidak mngenali hongki..

Hayoung look alike: yah, siapa awk?

Hongki: muka awk mirip dgn bakal tunang sye yg br sahaja mninggal.. *sedih*

Hayoung look alike: kesian nya.. Sye turut brsedih.. Tp awk jgn sdih ok..

Hongki: ermmm.. *terus memeluk yeoja mirip hayoung itu..

Hayoung look alike: dh jgn sedih lagi. Awk la sya ni hayoung. Nama sya hana.

Hongki: terima kasih hana. Saya hongki. Mungkin hati saya yg sedih ini terubat.

Hana: ya hongki bgus. Ah awk blm blik ke?

Hongki: blm. Awk akn temankn saya blik?

Hana: ouh baleh je ..

Hongki: jom.

Beberapa minit kemudian hongki secara tidak langsung terus membuka payung berwarna biru yang di tangannya itu.

Hana: eh kenapa awk buka payung?

Hongki: hari nk hujan..

*hujan

Hana: hongki awk ni pengkaji cuaca ke?

Hongki: bukan. Tpi masih rndu saat hayoung msh hidup dlu kami keluar bersama. Tiba2 hari hujan..

Hana: aww sweetnya awk dgn hayoung.

Hongki: ya.. tpi sayangnya dia dh meninggal dunia. T^T..

Hana: alolo sya fhm prasaan awk .. ha jom sya sponser awk minum starbucks..

Hongki: alahai segan la saya..

Hana: ala tak pyh la segan.

Hongki: ye la hana..

Mereka berdua pun berjalan menuju ke starbuck.

Bersambung..

SeverelyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang