Hogyan tartsd fenn a történetedet?

351 34 4
                                    

Sziasztok! Ismét itt vagyok. Régen posztoltam, ezer bocsánat érte. A suli mellett betegeskedem, a kezem is be van gipszelve, meg egyszerűen nincs ihlet újabb részeket írni. 

Biztos sok kezdő írót érdekel, hogyan képesek mások olyan rendszeresen kirakni részeket - ha például a Wattpados sztorikra gondolunk.

Ehhez kitartásra van szükség. Sok-sok kitartásra. Ha ez megvan benned, akkor jó úton jársz! Tudom, sokszor nincs ihlet, én is sokszor szenvedek efféle hiányban. Ha van egy kis szabadidőd, menj ki a szabadba és pihenj! Vigyél magaddal jegyzetfüzetet és jegyezd le a tájat! Vagy ha nem akarsz a régi módszerrel dolgozni, akkor a telefonodba is bepötyögheted. Ha ehhez sincs kedved, fotózz! Aztán majd otthon kidolgozod a történetedbe. Amint lehetőséged van, hogy új helyekre menj, figyelj az emberekre, mit csinálnak. Azt is beleszőheted a történetedbe, hogy te mit csinálsz.
Ez most egy kis kitérő volt, szóval vissza a lényeghez.
Oszd meg másokkal! Keress olyan helyet, ahol hirdetni tudod a történetet! Akár egy facebook-os csoportba is kiteheted, van belőle jónéhány.
Kérd ki olvasóid véleményét! Ha szerencséd van, hamarosan visszajelzéseket is kapsz, azokat pedig fogadd el! Ha szükséges, ezek után csiszolj még egy kicsit a történeten.
És ami a legfontosabb: ha elkezdesz valamit, fejezd is be.
Nem egy olyan történettel találkoztam már, ami nagyon tetszett, de az írója abbahagyta... ez kissé irritáló tud lenni. (Én is abbahagytam néhány könyvemet, lusta vagyok és nincs ihlet. Inkább várnom kellett volna a publikálással.)

Azt hiszem, visszatérésként ennyi. Puszi!

Segítség! Írni akarok!Onde histórias criam vida. Descubra agora