פרק 1 - מבוא

295 28 22
                                    

לואי סיבב את הכיסא שלו בקוצר רוח. הלב שלו פעם במהירות בזמן שהוא חיכה לריאיון עבודה הנערך בחדר מלא הנשים.

לפני כמה ימים, לאחר שפוטר מעבודתו, הוא ראה במדור מודעות "דרושים", מודעה האומרת כי המנכ"ל הנודע, הארי סטיילס מחפש מזכיר חדש.

כולם אז ידעו מי זה הארי סטיילס. המנכ"ל של חברת סטיילס, הנודע בעיקר בשל ליבו הקרח כקרח לכולם. נשים רבות ניסו לסדוק את ליבו הקפוא דרך הרגשות אך כולן נכשלו.

לואי ניחש את רוב כוונות הנשים הנמצאות בחדר. שמלות מיני וגופיות עם מחשופים נראו כטרנד חדש של לבוש בראיונות עבודה של המנכ"ל סטיילס. לואי לא רצה שעבודתו תהיה קשורה למכנסו. הוא היה צריך נואשות עבודה והיה בספק אם חברה כלשהי תרצה בכלל להעסיק אותו. זה היה ריאיון העבודה החמישי במספר שלו.

אישה עם שמלה בעלת מחשוף חד יצאה מן החדר. היה לה שיער בלונדיני וחיוך הדוק לפניה ברגע שהיא הצביעה על כל הבנות הלהוטות שבאו לריאיון עבודה.

"שלום, אני פרי אדוארדס ואני הולכת לראיין כל אחד ואחת מכם"

פזמון רועש של תלונות וגניחות באופן מיידי הגיע. לואי שם לב איך הבנות גלגלו את העיניים שלהן, כאילו הן רגילות ליחס הזה.

"הראשון שייכנס לריאיון הוא\היא..."

כמו כן, המראיינים התחילו בעבודתם. לואי נלחץ בזמן שכל אחת מהנשים נכנסה ויצאה עם חיוך קט, האומר שהריאיון הלך טוב. כאשר קראו בשמו הוא מעד קצת בדרכו כאשר הוא הולך אחר פרי לעבר החדר.

הוא ישב על כיסא מול פרי שישבה מבעד לשולחן. היא הרימה גבה לפניו, ובחנה אותו מלמעלה ומלמטה באופן ביקורתי.

"בעיקר נשים מתעניינות בעבודה זו".

לואי שם לב שזו לא הייתה העלבה או קללה, רק התבוננות מתוך סקרנות. לואי הנהן בראשו. הוא שפשף את ידיו המזיעות על מכנסו השחור. פרי ראתה וחזרה עם לוח.

"אתה לואיס טומלינסון?"

"לא.. האמת שזה ס' שלא נשמעת", מיהר לואי לתקן אותה

"אוקיי מצטערת. אז מדוע הנך רוצה לעבוד בחברת סטיילס?" 

היא נשמעה כלכך משועממת ומותשת מלהגיד את המשפט הזה כל פעם מחדש בכל ריאיון מחדש. לואי שם לב לכך מיד.

לואי שתק לרגע, בזמן שהוא נשך את שפתיו בעדינות. "אני רוצה אתגר", הוא ענה לה

היא מצמצה, והנידה את גבותיה בפליאה.

"אתגר? לפתות את מר סטיילס?"

לואי נשך את שפתיו בזמן שהוא נגעל. "ממש לא קשור לזה, גברת אדוארדס. אני התכוונתי לאתגר בקשר לעבודה בחברה הזו. אני שמעתי שמר סטיילס מפטר את המזכיר\ה שלו לעתים קרובות מאוד. אני רוצה לראות האם אני יכול להיות לא אחד מאלה. אני רוצה אתגר עם עבודה, וזה נראה כהצעה הטובה ביותר בשבילי".

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Evil Boss - L.S (Hebrew Subs)Where stories live. Discover now