5

551 40 2
                                    

Otele geleceğimizi bilen otel müdürü mustafa bey bizi kapıda bekliyordu.Cenk'e o kadarda geleceğimizden haberleri olmasın dediğim halde yine yaptı yapacağını.
"Hoşgeldiniz Ömer bey."
"Hoş bulduk. "
"Her zaman ki odalarınızı hazır Ömer bey bu arada bazı dosyaları gelmişken bir göz atarsınız."
"Mustafa bey tam ömer gibisiniz  biraz sabredin tatile geldik bakar bir ara sitres yok rahatlayın."
" Tamam mustafa bey üzerimi değiştirip gelirim bakarız."
"Peki Ömer bey"
"Ya olum tatile geldik yine mi iş"
"Cenk adamın kafasına bir şey takılmış hemen göz atarım. "
"Tamam ,tamam senle hiç laf dalaşına gidemeyeceğim üzeri mi değiştirip havuza gireceğim sen çalış "
"Hadi hadi senin havuzun kaçıyor acele et"
"Havuz başında görüşürüz kardeşim. "
Cenkle ayrılıp odama girdim.Üzerinde değiştirdikten sonra mustafa beyin yanına indim dosyalara göz gezdirdikten sonra havuzun başın cenkin yanına indim cenk her zaman ki gibi rahat durmuyordu yine yanında bir kız ,yanına gidip oturdum.
"Üç saattir nerdesin, sakın dosyaları inceliyordu deme bana"
"Demiyorum o zaman "
"Sen kimseye aşık olamazsın bu gidişle "
"Sen şu yanından kalkan kızlara mı gerçek aşk mı diyorsun."
"Ben en azından deniyorum sende oda yok"
"Boş ver hiçbir kadının aşkı gerçek olmuyor hep zenginlik peşindeler yada yanında görünüp ünlü olma derdindeler.Ben böyle aşkı istemem kardeşim. "
"Bu devirde parayı önemsemeyen kızlar kaldı mı ki ?"dedikten sonra havuz'a girer.Hiç değişmeyecek bu cenk her gün bir kızla .Akşam yemeğini yedikten sonra gece külübüne gittik .Cenk içkisini içerken girişe bakıp birşeyler diyordu.
" Cenk hayırdır "
"Merdivenlerden inenlere bak çok güzeller " Cenk'in söylediği yöne baktım.Hiç değişmeyecek nerde güzel kız görse dişlerini ona geçirene kadar onun peşini bırakmıyor.

MELEK

"Sude hadi çıkamadın şu banyodan, sayende tüm tatili odada geçireceğiz hadi"
"Geldim işte hazırım"
"Vay ,niye banyoda bu kadar kaldığını belli oldu."
"Nasıl oldum."
"Çok güzel olmuşsun, elbise sana çok yakışmış."
"Teşekkür ederim sende çok güzel olmuşsun deri tayt, üzerindeki sıfır kol beyaz şifon gömlek yakasının siyah olması ayrı bir hava katmış.Asıl o siyah stiletto ayakkabılarına bayıldım.Saçlarını açık mı bıraksan."
"Yok böyle gayet iyi "
"Aslında arkadan toplu da fena olmamış."
"Tamam hadi sude çıkalım mı?"
"Tamam hadi."
Sudeyle odadan çıkıp otelden ayrıldık.Gece kulübünden içeri girdik.Merdivenlerden aşağı inip boş bir masaya geçtik. Müzik yüzünden sudeyle sesli konuşmak zorunda kalıyordum .Sude baya eyleniyordu.
"Melek baksana orada kim var bizim tarafa bakıyorlar hem de! "
"Bu ne heyecan kim bakıyor sude anlamıyorum."

GEÇMİŞİMDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin