Capitolul 11

29 4 1
                                    

Ally's POV

Stăteam si ma uitam la el. Sigur a înnebunit . Cum poate sa zică asta?! In primul rând, nici nu știe despre cine vorbesc, in al doilea rând, nu ar trebui sa il intereseze, si in al treilea rând... Omor? Adică... Moarte si celelalte chestii? După tot ce am vazut, imi ajunge cu sângele. Plus ca nu mai vreau sa aud de moarte.

-Ba nu o sa il omori!i-am zis eu ridicându-ma si observând ca sunt doar in chiloti, iar bluza imi era ridicată deasupra sutienului. Ma enerva faptul ca el trebuie sa fie cât o gorila înaltă si gigantica. De fapt, daca tot a venit vorba de gorila , Harry seamănă cu Tarzan . Am chicotit in capul meu, pentru ca , desigur, nu puteam rade in astfel de momente. Mai ales când Harry arată de parca vrea sa taie Pamântul ca pe o portocala.

-Ce?!a urlat el. Am tresărit si m-am dat înapoi , speriata sa nu arunce cu ceva in mine, căci mana lui s-a repezit si a luat un ghiveci si l-a ridicat. S-a uitat putin la mine, apoi a inchis ochii , frecandu-i cu degetele. A pus vaza jos si si-a dat cu mana prin par, apoi a pus-o pe fața( mana). S-a uitat din nou la mine, cu dezamagire si Tristețe.

-Harry, tu te auzi?! Tu auzi ce prostii spui?!am țipat la el, devenind autoritara.

-Imi pare rău.zise el încet. Imi poți... Imi poți spune mai multe?

-Nu!

-De ce?

-Pentru ca nu e treaba ta!

-Alison.....zise el apropiindu-se încet de mine.

-Harry....am început eu , dar gura mi-a fost acoperită de a lui, care se mișca ca într-un vals peste a mea. Și-a Luș mâinile pe spatele meu, apoi a coborât in jos, apucandu-mi fundul in palmele lui mari, si ridicându-ma pe el. Am fost nevoită să-mi încalcesc picioarele pe talia lui, simțind ceva tare intre picioare. Ceva ce nu se culcase nici când stăpânul era nervos. Ceca sălbatic , care zvâcnea sub mine. Harry si-a bagat degetele mari sub betelia boxerilor fini din dantela, iar eu am tresărit. Dar am rămas plăcut surprinsă ca nu a mai facut nimic, doar ținea degetele acolo, mișcându-si încet buzele peste ale mele. Mi-a lins-o pe cea inferioară , limba lui pătrunzând in gura mea. Se pare ca ii placea sa sărute asa. Apoi limba i-a ieșit din gura mea, începând sa umble pe linia maxilarului, apoi coborând calda si uda pe gâtul meu , care devenea din ce in ce mai transpirat. Harry forma cerculete cu limba pe pielea mea, pana la umăr. Acolo s-a oprit si a sărutat locul , apoi a urcat înapoi sărutând scurt fiecare petic de piele pe care umflase cu limba. In tot acest timp , eu ma fâstâceam sub el , imi dădeam capul pe spate, si ma apropiam mai mult de el. Mi-a luat ceva timp sa observ ca sânii mei erau in palmele lui, fiind masați ușor, peste sutien. Chiar daca imi placea la Nebunie, stiam ca nu trebuie sa fac asta. Din mai multe motive. Cel mai mare fiind Lisa. O cearta cu Lisa imi mai trebuia acum!

M-am retras ușor din sărut, mâinile mele erau pe pieptul lui, strângând materialul tricoului in pumni. M-am uitat in ochii lui si e ciudata ca, uneori, ochi vorbeau in locul gurii ( si câteodată , Gordon ) . Ochii lui, chestiile alea verzi si pătrunzătoare , exprimau si Tristețe, furie, gelozie, placere, excitare si poate si iubire. Deși nu am văzut-o niciodată, sper ca o sa o vad. Desigur, nedirectionata spre mine. Acum sigur era placere in ochii lui, dar sigur voia mai mult, ai nu ii puteam da mai mult. Mi-am lăsat bluza jos, trăgând de ea sa imi acopere fundul.

-Harry...zis eu încet, mușcându-mi buza.

-Da, iubito?

-N-ar trebui sa facem asta... Lisa e iubita ta si...Harry si-a pus un deget peste buzele mele.

-Lisa e un nimic pentru mine. Nimic, OK?zise el.

-A, da?! Atunci de ce in parcare, ii strângeau curul in maini?!

Impossible love  ( Harry Styles ) ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum