"Kenal gila kot. Orang yg paling 'pelik' sekali dlm dunia" kataku dgn penuh geram. Ye la ada ke patut dia tinggalkan peleriksaan SPM dia tanpa sebab. Nasib baik mummy n daddy dia org yg berpengaruh di situ, sekurang-kurangnya dapat mengambil semula peperiksaan yg ditinggalkan . Selepas itu, seingat aku waktu itu aku pula baru putus cinta dgn dia. Dulu aq bukannya suka sngt pon kt dia. Aku break ngan dia pon disebabkan pompuan gedik tu. Dah la maki aku,kutuk aq la n bnyklah . Disebabkan x tahan , aku mintak putus je la.
"What? You drpd dulu sampai skarang asyik cari pasal je. Tak penat ke mulut you?"kata harith
Ish pompuan nih, dah la playgirl! Ikutkan hati nak je lempang dia ni tapi nasib baik aq baik hahahahaha. Tapi baik ke aq ni? Ntahlah hanya allah saja yg tahu aku ni baik ke jahat.
"Sukehati aq la mulut aq bukan mulut kau! Yang kau sibuk pehal? Menyemak je!!!" bentakku dgn geram
"Kalau bukan disebabkan mummy n daddy aku yg jemput kau dah lama aq halau kau"
"Aku pon x hingin nk dtg sini! Kalau bukan disebabkan abah ngan umi aku paksa mmg x ah aq nk dtg! Lagi-lagi tengok muka kau yg serupa beruk mak nyah." Amik kau! Kau x kenal lagi aq sape. Sekali aku marah mmg kene ah kau! Padan muka! Puas hati aq!
Harith terus terdiam. Dia seperti tidak percaya apa yg dikatakan oleh adriana. Ada ke patut dia kata muka aq seperti beruk mak nyah. Punyalah hensem aku ni! Sampai awek pon keliling pinggang. Buta ke ape minah ni?! Kau tunggu ajelah adriana aq akn balas dendam.
"Masyaallah. Kenapa ni isya? Asal gaduh ni. Kamu ni selalu je buat masalah . Can't you behave yourself?!" Ikutkan hati puan mariana,ingin saje dia seletip mulut anaknya ni yg x reti diam. Haishhhh sabo je la.