Büşra'nın ağzından
Duyduklarıma inanamıyorum. Bu nasıl olur yaaa. Bana bunu nasıl yapar?
Hayır yani sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim. Bide hiç çekinmeden söylüyor.
Biz migrosa gitmiştik.Grup olarak. Yemek yiyip, birşeyler yapıp gidecektik.
Yemeklerimizi yiyorduk. Bir tane arkadaş " Çınar 5.sınıfta kimi seviyordun" dedi. Bende pür dikkat onu dinliyordum. Bana baktı veeeee " Büşra'yı" dedi. Ben ne yapacağımı,ne diyeceğimi bilmiyordum. Yanaklarım yanmaya başladı.
Beni seviyorduysa neden İrem ile çıktı. Bende dayanamadım ve
" niye o zaman İrem ile çıktın?" dedim. Bir iki dakika yüzüme baktı. Sonra
" seni kıskandırmak için" dedi. Duyduklarım kafamın içinde yankılandı. Ben şimdi güliyim mi, ağliyim mi? Sadece sustum.
Herkes yemeğini yedikten sonra ayaklandık. Herkes 2 3 kişilik grup halinde dağılmaya başladı. Hayır yani biz neyiz burda. Çınar'la ikimiz kaldık.
Ummadığım bir anda Çınar; " sinemaya gidelim mi" dedi. Bende önce şaşırsam da sonradan direk " hayır. Grup şeklinde geldik, grup şeklinde birşeyler yapmamız gerekiyordu ama kimse yok" dedim. Oda üstelemedi zaten.
Sonra bende grup dağıdı diye evimin yolunu tuttum. Bunları bir an önce Ecrine anlatmam gerekiyordu. Ona herşeyimi anlatırım. Oda bana. Birbirimize anlattıktan sonra rahatlıyoruz. İnsanın dostu olması çok güzel birşey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Aşk
RomanceBu hikayedeki bütün olaylar yaşanmıştır. Yani bu hikaye gerçektir.