Dupa ce termin de curatat suna si soneria de la usa, ma indrept spre ea si o deschid era...Eun, intra grabita in casa si se duce in bucatarie deschizand frigiderul si ia o doza de suc, ma duc si eu in bucatarie si ma pun pe scaun...
Haru: Ce ai patit?...
Eun: O omor pe Xia! *band din doza*
Haru: Pe Xia?...Dar ce s-a intamplat?
Eun: Imi tot trimite mesaje de amenintare, ca cica ii va spune tatalui ei ca o batem si asa o sa ne exmatriculeze, si va face chestia asta daca nu-l vom lasa pe Jung in pace!
Haru: Ce?! Asta-i sansaj!
Eun: Cum ar fi sa o facem pe santajista, in santajata...*avand o figura diabolica*
Haru: Nu...haide sa o lasam...
Eun: Chiar vrei sa il mai vezi pe Jung cu Xia?...
Haru: Eh...m-am obisnuit...*zambesc trista*
Eun: Te distruge fato!!! *ma scutura*
Haru: *uitandu-ma la ea facand ochii mari*
Eun: Eu nu o mai suport...
Haru: De parca o suporta cineva...
Eun: Nici Jung nu o suporta. *razand*
Haru: *razand* Haide sa facem niste popcorn si sa ne uitam la un film.
Eun: Horror! *fericita*
Haru: Tu vrei sa mor?!
Eun: Tare bine ar fi sa fie Jung langa tine in timpul unui film de groaza. *avand o fata perversa*
Haru: Oh mai lasa-ma in pace! *aruncand cu un prosop in ea*
Eun: *il prinde razand*Ne-am apucat sa facem niste popcorn, Eun se gandise sa comande si niste pizza, amandoua suntem foarte obsedate de pizza, eu in timp ce cautam un film bun horror, Eun deschide usa pentru a plati pizza.
Cand a intrat in casa mirosea puternic a pizza "Regina", cand mi-am dat seama am zburat din camera si am sarit pe ea si i-am luat pizza din mana, este pizza mea pdeferata, iar eu nu impart niciodata cu nimeni pizza asta.
Dupa ce ne instalam in living si tragem draperia pentru a face intuneric in camera.
Ce film horror e ala la care te uiti fara a fi intuneric, nu?!
Ne luam fiecare cate o paturica si dam drumul la film, bineinteles nici nu incepe filmul ca Haru trebuie sa sperie!
Pfff...tare bine ar fi foast daca era si Jung langa mine...
Ce?! Nu! Sunt sigura ca in momentul asta este cu prietena lui si se intampla lucruri "ciudate"...
Pe la jum. filmului incepe sa-mi sune telefonul, era TaeHyung...Eun: *pune pauza la film* Cine-i?
Haru: Tae.
Eun: Raspunde-i vezi ce vrea.
Haru: *ii raspund* Alo?
Taehyung: Haru?
Haru: Da?
Taehyung: Ai scos imaginile alea?
Haru: Nu...dar le scot diseara, e bine?....
Taehyung: Bine...ce faci?
Haru: Uhm...bine ma uitam cu Eun la un film...
Eun: *se uita la mine*...
Taehyung: Pot sa trec si eu pe acolo?...Ma plictisesc sunt singur acasa si nu am ce face...
Haru: Sigur. *ma uit la Eun*
Taehyung: OKAY! Vin acum. *inchide*
Haru: *arunc telefonul pe fotoliu*
Eun: Ce a zis?
Haru: Vine si el aici.
Eun: Dar parca era seara intre fete!....*botoasa*
Haru: Este singur acasa si se plictiseste...
Eun: Ufff bine...Se aude soneria de la usa, ma ridic de pe canapea, ies din living si deschid usa...
Taehyung: Hei.*zambind*
Haru: *deschid usa larg lasandu-l sa intre* Hei. Du-te in living vin imediat. *ma duc in camera la mama pentru ai spune ceva****
Taehyung: *intra in living* Ce faci? *se aseaza pe canapea*
Eun: *se uita la el si se inroseste* B-bine...*balbaindu-se*
Taehyung: La ce film va uitati?
Eun: Demonic...*uitandu-se la el*
Taehyung: Fain...*zambindu-i uitandu-se la ea*
Eun: *isi intoarce privirea spre ecran*
Haru: *intru inapoi in living si dau sa ma asez langa Tae, cand deodata Eun, ma trage de mana sa ma pun intre ei, ma uit confuza la ea*...
Eun: Taci si uite-te la film...*da drumul la film*
Haru: *ma uit la Tae*...
Taehyung: *ridica din umeri*Si incepem sa ne uitam la film....la fiecare parte care era horror imi trageam patura pe cap, iar cei doi copii petarda radeau de mine...dar ceva e ciudat...Eun nu s-a uitat deloc la Taehyung...cred ca-l place, sau nu stiu...imi ascunde ea mie ceva...
Fix dupa ce se termina filmul, ii suna telefonul lui Tae...era mama lui, il chemase acasa.Haru: Pleci?
Taehyung: Da, ma chemat mama, merci ca m-ati primit intre voi.*ne face cu ochiul si iese pe usa****
Haru: Asa!!! *imi intorc privirea spre Eun* Acum, tu ce imi ascunzi?
Eun: Ce iti ascund?
Haru: Iti place Tae, nu-i asa? *zambind*
Eun: Nu...*suptiindu-si vocea*
Haru: Mhmmmmm...*incrucisandu-mi bratele*
Eun: Da bine!!! Imi place!
Bine?...
Haru: De ce nu mi-ai spus ca iti place?...
Eun: Pentru ca era destul faptul ca esti preocupata de Jung...si ai numai chestia asta in cap...si nu am vrut sa-ti umplu capul si cu faptul ca-mi place Tae...
Haru: Eun...esti ceea mai buna prietena a mea, te voi asculta, voi fi mereu langa tine. *o imbratisez*
Eun: *ranspunde la imbratisare*
Haru: Apropo de marturisit...am primit o scrisoare de la cineva...de la o persoana anonima in care scria sa ne intalnim la ora 18:00 in parcul Hangul...
Eun: Si nu te duci?...e 17:49..
Haru: Da e vreun nebun?...
Eun: Bine zis...***
-Perspectiva lui Jungkook-
Eu am fost cel care i-a trimis scrisoarea aceea...am asteptat-o sa vad daca vine...dar nu a mai aparut asa ca am plecat si eu...imi place foarte mult de Haru...cu ea as vrea sa fiu, dar sunt obligat sa fiu cu zgarcenia de Xia...nu o iubesc pe Xia! Eu o iubesc pe Haru...in fiecare seara ma gandesc la ea...
***
Dupa ce se face ora 23:45 ne hotaram sa ne punem sa dormim, iar dintr-o data incepe sa se auda o piesa prin casa....era mama...
Haru: MAMA!!!!!!!!!
Mama: *intra in camera dansand* Da fetelor?
Haru: Doamne ce mi-ai dat sa calauzesc?!?!?!
Eun: *razand foarte tare*
Mama: *dasand in continuare*
Haru: Mama! Opreste muzica, e 23:46 e tarziu! Deranjam vecini!
Mama: Bini! *iese din camera si opreste muzica*
Haru: Femeie nebuna...
Eun: *inca razand*
Haru: *ii arunc cu o perna in cap* Tu ce te razi?!
Eun: Auch! *inca razand*
Haru: Culcate...*imi pun o perna pe cap*
Eun: Bine...*abtindu-se sa nu rada*Pe la 03:54 se ridica la marginea patului si incepe sa rada.
Haru: Ce-ai mai?!
Eun: Se bea dimineata. *razand foarte tare*
Haru: Aaaaa!!!!!! *tipand cu fata in perna*
Eun: Bine gata. *razand*Insfarzit se hotaraste si ea doarma...
***
Dimineata ea se trezeste inaintea mea si se pune peste mine...
Eun: Trezeste-te! Intarziem la Școală!
Ma dau jos din pat si ma duc la baie facandu-mi rutina ma intorc in camera si ma imbrac in uniforma, dupa care ies din casa asteptand-o pe Eun.
Dupa ce se imbraca si ea cu uniforma ne luam la revedere de la mama si ne urcam in lift pentru ca e mult de la etajul 7 pana la parter si noi cum suntem lenese obosim si daca coboram un etaj.
Iesim din lift si dam nas in nas cu.....
CITEȘTI
Reminder
Fanfiction"Dacă vrei să cunoști un om cu adevărat, privește cum îi tratează pe cei inferiori, nu pe cei egali cu el."