Někdo nový

20 2 0
                                    

Když jsem knížku dočetla, bylo v ni asi 15 zvýrazněnych písmen. Bylo to fakt divný! Proč by si zvýraznovala písmenka v knížce ?? Možná ji měla jen půjčenou nebo, nebo.... Nevím...Zkusím se kouknout ještě na zprávy s někým Jiným třeba o tom mluvili...

O 3 hodiny později

Prošla jsem snad všechny zprávy...Vůbec jsem netušila že je tak 'oblíbena'. Psala si snad z celou školou. A se všema tak mile a přátelsky, přitom dřív ty lidi nenáviděla ! Vůbec nechápu co se s ni stalo. . Byla.. tak jiná.. Dřív jsme byly my dvě a teď už je to dalších tisíc lidí. . Nicméně s nikym si o tom nepsala... Už zase jsem byla v tom stádiu kdy mě štve ona potom si všechno vyčítam atd.. Chtěla jsem jít za Peterem ale ten kvůli tomu výletu do maiami musel na dlouhou dobu odjet k Ester aby ji dokázal jak ji 'miluje'. Stýskalo se mi po něm. Chyběla mi ta jeho vůně a hlas.. Máma s tátou jsou v práci, od učitele am ještě 4 dny pokoj. Takže bych mohla jìt za Jackem. Už jsem tam dlouho nebyla. uvařila jsem tedy grog abych mu aspoň něco přivezla a vyrazila. Venku svítilo slunce a sníh zářil jako miliony diamantů. Vyrazila jsem směrem k lesu. Bylo něco kolem 3 odpoledne. Když jsem došla před Jackuv dům uviděla jsem auto. Nejdřív mě napadlo že to bude auto hajnýho ale on měl černej teréňák a tenhle byl zlatej. Proč by si Jack kupoval auto ?? Zaťukala jsem a vešla dovnitř. U stolu seděl nějakej kluk ale byl ke mě zády. Jinak tu nikdo nebyl ani Jack. Zhostil se mě divnej pocit..
"Uhh Ahoj ?? Noo.." " Kde je Jack ??"
Zeptala jsem se ho a on se ani ne otočil jenom potichu řekl ať jdu dál. Zavřela jsem dveře a šla ke stolu. Až když jsem si sedla tak zvedl hlavu. Nemohla jsem uvěřit svým očim ! Byl fakt nádhernej !! Měl lehce kudrnatý vlasy a nádherný oči. Nemohla jsem si pomoct ale jako bych ho už znala. Hlavně když promluvil !! "Co tu děláš? "
"Já ??... No chodila jsem za Jackem a ty ??"
"Za Jackem....Jack tu není"
" Jakto ?? Co se mu stalo ??"
" Je pryč. ."
"Kde ??!"
"V nemocnici ma rakovinu v posledním stadiu !!" V tu chvíli jako by se svět znovu zastavil. Rakovinu ?? Další člověk umře? ? To přece není fér!! Zase jsem začala brečet..
"A ty jsi kdo ??"
"Georg jeho pravnuk"
"Počkej on měl pravnuka ??"
"Jak vidíš. .on o mě nevěděl máma mě tajila pry aby mi neublížil.."
"Bože. ....Jack by nikomu neublížil"
"Hmm... A ty si za nim chodila proč ??"
"Noo jednou jsem se v lese ztratila a on mi pomohl. Od te doby za nim chodim aby tu nebyl tak sám. A jak teda ty vis že má rakovinu když jsi ho nikdy neviděl ?? "
"On napsal mámě a já to omylem přečetl. Máma by ho nechala klidně umřít !! A tak jsem se rozhodl že sem přijedu. Nějak se tu o to postarat. On je v nemocnici a já za nim zítra zase pojedu. Nevím co s touhle chatou mam dělat. . Bydlet se tu moc nedá.. Internet tu není voda taky ne... Teplo jenom z kamen..Jídlo tu není..."
"Chápu. .... dáš si grog? ?" Řekla se snahou změnit téma protože jinak bych se definitivne rozbrečela. On přikývl a po dlouhé době se na mě podíval. Nevím proč ale proste mi někoho pořád připomínal. Ale koho ?? Došla jsem pro hrnečky a nalila nám grog a zase si sedla.
"Děkuju. A hele ty mi neprijdes jako typ co by tu žil nebo ??" Zeptal se mě a bylo vidět že mu jeho praděda taky neni lhostejnej i když ho neznal..
"No před několika měsícema jsme se přistěhovali. Z Maiami.. "
"Tyy joo ! No v Maiami je to krásný. .. Ale ja jsem z Anglie."
"Woow... Ja byla ze školou v Londýně a bylo to tam fakt dokonalý"
"Joo to je..A noo kde bydlíš? ?"
"Tady v ty vesnici.. Je to tu sice krásný ale nic moc tu neni.."
"Chápu..Asi se nějakou dobu zdrzim ted dlouho nic nemam tak bych mohl zůstat.. Aspoň dokud...." Nedořekl to ale bylo jasné co chce říct. .. Dokud neumře... Potom jsme se nějak dostali k tématu co tu tak dělám a celkove co se dělo.... Pověděla jsem mu všechno od Petera ,Zoey, Jacka.. taky jsem se mu pokusila převypravět Jackuv příběh. Byl v šoku když se dozvěděl to o jeho babičce. A taky jeho máma otěhotněla v 16 což nevim jestli uplne Jack potřeboval vědět... Ale George byl milej, hodnej a měl krásnej úsměv... V tom mě něco napadlo.
"Noo Georgi nechtěl bys nějakou dobu bydlet u nás? ? "
"A vašim by to nevadilo? ?"
"Snad ne, pochopi to, a přes den jsou stejne v práci.."
"Hmm tak ti je od tebe hezky, Děkuju. Ale dneska asi ještě zůstanu tady, uklidim tu ale zítra jestli by to teda šlo? ?"
"Dobře, a kdyby něco tak tohle je moje číslo.." napsala jsem mu ho na kus papíru, rozloučila se s nim a šla domu.
Na obrázku George

Bílá nevinnostKde žijí příběhy. Začni objevovat