Egy kis prológus

2.5K 74 10
                                    

Mostantól írni fogom ezt a naplót... Lehet hogy ez segít,adok neki esélyt! Lehet hogy a halál jobb lenne.. Ó tényleg ti még nem is tudjátok! Már vagy 3 éve hogy beleszerettem egy srácba akinek a neve: (dobpergés) Kiss Dominik. A másik osztálynak (az egyik a sok közül) legmenőbb sráca. Eleinte próbáltam be vágódni nála de nem ment. Aztán már le is szartam de akkor már mindegy volt... Nemtudtam kiverni a fejemből... Sok éjszakát csak úgy töltöttem hogy sírtam és csak sírtam nem tudtam abba hagyni.
És a sírásomba aludtam el. Most is potyognak a könnyeim amikor ezt írom.A barátnőm mondta hogy ezt javasolja nekem, Emma a teljes neve :Emma Bond a barátaik csak úgy hívják Emm. S aki ezt írja neki mi a neve? Pálinkás Bianka .... Amíg nem jött ez a srác az életembe addig rengeteg barátom volt... Most meg pff ... Kettő és az egyik fiú az első Emm a második pedig Geri a teljes neve : Kovács Gergő. Ő egy igazi macsó (:D) Geri... Ő is tudja ezt. A lányok néha meg is irigyelnek minket, hogy milyen szerencsések vagyunk.Ma nem megyek iskolába mivel szombat van. úgyhogy most ezt írom és zenét hallgatok. Na igen a zene az életem ha nem lenne akkor én sem lennék Pl: betiltják és én megölöm magam :D kb. A kedvenc műfajom az ilyen Remix ek meg pörgős zenék a kedvenc DJ-ém Droplex. Kopog valaki. Biztos Emm. -GYERE.-Szia. köszönt Emma.

Egy depressziós lány naplójaWhere stories live. Discover now