Merhaba Arkadaşlar
Adım pelin taş deliler gibi sevdiğim çocukla aramıda geçenleri anlatacağım sizlere.
*********
Günlerden cumartesi,aras bir türlü aklımdan çıkmıyor .onu çok özledim ama onunla tam 3 ay önce ayrıldık,hata bendeydi kabullenmek zor.
Ama olmuyor unutamıyorm
Bugün facebook tan msj attım ama cevap yazmadı aramızda onca geçenlerden sonra beni hiç mi özlememişti ya.oysa ben onu görebilmek için çok uğraştım.Aras ı pazar günü evinin önünde gördum ama o beni görmemişti.yanına gittim beni görünce çok şaşırdı.
Hemen ayaklandı."Pelin ne işin var senin burada"dedi şaşırarak.
"Ne oldu özlemedin mi beni,oysa ben seni hiç unutamadım"
"Aaaşkıııım süpriiz" diyen bir kız sesi duydum.Aras ın boynuna atlayıp öptü aras çok utanmıştı kafasını yere eğdi.
"Araas bu kız kim tanıyormuyum"dedi arasın yeni SEVGİLİSİ."Ben Arasın arkadaşı pelin"
"Ah öylemi bende zeynep hadi o zamn içeri geçelim"dedi
Aras bana hem şaşırmış hemde utanmıştı ama biliyorum hâlâ beni seviyor ama bunun farkında değil.
Borlikte Arasın evine girdik ben tekli koltukta,aras ve zeynep ise L koltukta oturuyordu.zeyneo mutfaktan birşeyler getirmek için gitti."Neden geldkn buraya pelin!!!"
"Seni çok özledim unutamadım
"Bak zeynep bjrazdan gelir o gelmeden git"
"ben senin için bu kadar mı değersizim neyse tekrar görüşmek üzere"dedim hem ağlayarak hemde kızarak.
Suan sahilde bomboş yürüyorum o olanlardan sonra kafamı dağıtmam gerekli bu yüzden markete girip iki şişe içki aldım.
Eve geldim bir bardağa koyup içmeye başladım mutfaktaki bıçagı elime aldım Àdeta bıçak bana bakıyordu.hemen bçağı yere attım yatağa girip ağlamaya başladım.~~~~~~~
Sabah olmuş,uykulu gözlerimi yavaşça araladım başım baya bi ağrıyordu dün kaç bardak içtim bilmiyorim ama galiba ölücem baş ağrısından
Eyvah!!!!! Okulu unuttum bu gün pazartesi ama bu hâlle gidemem ve bu gün 3 tane sınavım var yaa offf
Bi anda kapı çaldı irkildim kim olabilir ki bu saatte acaba hemen kapıyı açtım."iyi öğlenler pelin"kapıdaki Ahmetmiş.karşı komşum ve en iyi arkadaşım.
"Ne öğleni o kadr oldu mu yaa"
"Pelin içerisi leş gibi içki kokuyo ne yaptin sen.neden okulda değilsin?"
"Gel içeriye,
Dün Arasla konuşmaya gittim""Hangi Aras,senin eski piç mi"
"Kes şunu Ahmed onu hâla seviyorum.rüyalarımda hep o var.
"Zaten onun yüzünden kendini içkiye verdin demi"
"Üstüme gelme çok yargunum"
"Neyse ben gidiyorum sen duş a gir az da olsa rahatlarsın."
"Tamam görüşmek üzere".
Arkadaşlar biliyorum çok kısa oldu ama 2.bölüm ve sonrası uzun olacak.
Hepinizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTTUM ULAN
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikayem olucak. Ulan eski sevgililerimi saymaya kalksam susduramazsız. Ama aralarından sadece birisini deliler gibi sevdim...