GİZLİ GÖREV
Yazar : Hatice Kurtaran
- 2.BÖLÜM -
''Merhaba efendim ben yeni şirket korumanız İl Woo.Sizi ve şirketi en iyi şekilde koruyacagım.''dedi İl Woo gayet soğuk bir duruşla...
Jae de içinden ''Bugün korumalar günü galiba.Her önüme gelen korumanızım diyor.Neyse şunlarla bir eğleniyim bari...''
''Merhaba bay İl Woo.Bayan Ha Ji Won'u denediğim gibi sizide denemek istiyorum.''
''Tabi efendim.Kimi karşıma çıkarcaksınız ? ''
''Yeni olduğu için bayan Ha ji Won'u...Ha Ji Won lütfen daha deminki gibi dövüşün!''
''Daha iyi dövüşeceğime emin olun efendim''diyerek İl Woo'nun karşısına geçti.
İki kutup ayısı gibi birbirlerine öldürücü bakışlar fırlatıyorlardı.İkiside birbirlerine aşağılayan bakışlarla süzdükten sonra Bay Jae Jong'tan başlama sesini duymaya hazırlandılar..İkiside birbirlerini kolay görüp, bir iki hareketle yere devirecegini sanıyordu.Nitekim bu düşündükleri kadar hiç ama hiç kolay değildi...
Jae Jong'un ''Başlayın !'' sesiyle birlikte İl Woo harekete geçmişti.Ha Ji Won'un kolunu tutarak arkaya çevirmişti.Tam kolunu sıkacakken Ji Won onu şaşırtarak onun kolunu arkaya doğru çevirdi ve sıkmaya başladı.Daha sonra ise dizlerine yumruk atarak yere düşmesini sağladı.İl Woo'nun bi anda canı yanmıştı ama bunu hiç belli etmeye niyetli değildi.Ha Ji Won gülümseyerek kafasına bi şaplak atıcaktıki İl Woo'nun ani hareketiyle kendini yerde buldu.Biraz daha birbirlerine girmişlerdiki bulundukları hareketi görünce ikiside aynı hızla yerde doğruldu.O hareket ise Ha Ji Won altta İl Woo ise üstteydi ve sadece nefesleri hat safadaydı...
Bu ilk yakınlaşma sadece dövüş sırasında olmuş ve herhangi bir yüksek kalp atışı yoktu.Fakjat daha sonraki yakınlaşmalarında da yine böyle olucak değildi...
Ayağa kalktıktan sonra yine birbirlerine girceklerken Jae'nin sesiyle durdular.
''Yeter bu kadar dövüş.İkinizde dövüşte iyisiniz ve birbirinizi yenemiyorsunuz.Sizin ölünceye kadar dövüşüp birinin kazanmasını bekleyemem.Bugünlük bu kadar dövüş yeter.Kendinizi beni korumak içinde saklayın.''
İkiside aynı anda ''Tamam efendim''demişti.
Jae Jong odaya girince ikiside odanın önünde beklemeye başlamıştı.Soğuk navele gibiydiler.Ne birbirlerine bakıyorlardı ne de konuşuyorlardı...
Bu durum ikisininde umrunda değildi.Akıllarında bambaşka ama ortak bir soru vardı.
''Ben bu adamı nasıl ortadan kaldırAcağım ? ''
Farklı nedenler ,farklı sonuçlar olsa da bay Jae Jong'u farklı amaçlar doğrultusunda ortadan kaldırmak zorundaydılar.Fakat biraz zaman geçip,ordakilerin onlara güvenmesi gerekiyordu...
........
Yeni bir güne uyanmıştı ikiside.Hızla hazırlanıp işe doğru yOLA koyuldular.Ha Ji Won, Jae Jong'un evine giderek onunla birlikte şirkete geçmişti.Arka koltuğunda oturan Jae sürekli Ha Ji Won'u süzüyordu.Ha Ji Won bunu anlasada şimdilk sesini çıkarmıyordu.Sonunda şirketin önüne gelen arabadan hızla çıkmıştı Ji Won.Bir an patronuna dalacagını sanmıştı.Kendisini zor tutmuştu fakat içinde birilerine ağız burun dalma isteği vardı.Tam bu ruh halindeyken şirketin önündeki İl Woo'yu gördü.Ona gidip dünkü dövüşün intikamını almak istesede zor bi dövüş olcagı için vazgeçti.Hem bu kadar soğuk,kutup ayısı gibi biriyle yakın olmak onun tüylerini ürpetti.
Jae Jong'un sesiyle düşüncelerinden sıyrıldı.
''Ha Ji Won ve İl Woo akşam bir toplantı için yer ayırtıldı.Oraya sadece siz ikiniz geleceksiniz.Hazırlıklı olun.''
''Tabi efendim''
Robot gibi ''Tabi Efendim''demek ikisininde canını oldukça sıkıyordu.Jae'nin şirkete girmesiyle ikiside bu toplantı ve restorant ile ilgili detaylı bilgi almak için sekreterin yanına gitti.Bilgileri aldıktan sonra bir köşeye girmiş detayları inceliyorlardı.Saatin yaklaşmış olmasıyla şirket kapısının önüne gittiler.Bir anlıkta olsa gözgöze gelmişlerdi ki birbirlerine soğuk bakışlar atarak gözlerini birbirlerinden çektiler.
Jae kapıdan gözükünce hızla arabalar gelmişti.Bu seferlik Ha Ji Won da diğerleriyle birlikte öndeki arabaya binmişti.Sabahki gibi patronun kendini süzmesine öylece duramazdı.Arabalar hareket edince kendileride düşünceler diyarına bi koşu gidip daldılar =)))
Toplantı gayet iyi giderken Ha Ji Won üzerinden masaya doğru giden kırmızı bir ışık gördü.Bunun ne olduğunu anlayan Ji Won hızla ''Eğilin !'' diye bağırarak silahı pencereye doğru doğrultmuştu.Bir anda silahlar pencere doğrultulurken bir yandanda masadakiler yere doğru eğilmiş bu saçma ve tehlikeli durumun son bulmasını istiyorlardı.
Uzun süren bekleyişten sonra korumalar Jae Jong'u restorantta bomba varmış gibi hızla kaçırdılar.Eve kadar gergin olan ortam evin önüne geldikten sonra daha da gerginleşmişti.Bunun sebebi ise Jae'nin söyledikleriydi...
BÖLÜM SONU.....Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :))