- Sende baban gibi beni bir başıma koyup gidiyorsun.
-Zaten seni o lanet adam yüzünden şu an bırakmam gerekiyor . Beni bu işlere sokan o pis adam.
-O soktu seni bu işlere ama Allah cezasını bir nevi verdi aldi onun canını.
-Ah annem gel buraya sana son kez sarılayım.
-Kuzum Efekan'ım lütfen gitme .
- Gitmem gerekiyor annem. Senin yanında kaldığım sürece ölüm tehlikesi içindeyiz.
- Seni çok seviyorum . Ziyaretime gelmez isen hakkımı helal etmem !.
-Gelmez olurmuyum . Her gün camdan bak bir bakarsın ansızın çıkar gelirim.
- Tabi geleceksin oğlum.
-Haydi annem gitmem gerekiyor .
-Tamam kuzum .
-Anne ben arkadaşı arayıp geliyorum. Beni alsın .
-Tm Efem.
Arka odaya geçtim ve Canı aradım. Can benim en kötü günlerim de yanımdaydı . Kardeşim di . Ondan ve bizim tayfadan başka kimsem yok .
-Efendim kardeşim.
-Can kardeşim beni annemin evinde alsana uçakı kaçırmayım Tabi müsaitsen.
-Tabi gelirim kardeşim müsaitim. Sana haber vermeyi unuttum ben sanırım bende senle geliyorum tabi bizim tayfayla.
- Ne diyon olum sen benim yüzümden düzeninizi bozmaniza izin vermem.
-Madem peşinden gelmemize izin vermiyorsun beden bize kardeşim diyorsun??.
-Tm lann. Olum seninle laf savaşına giren aklıma ben.
Ve arkadan bir kahkaha sesi.
-Geliyorum çıktım yola.
-Selma Teyzem ile vedalaş.
-Biz o faslı geçtik .
-Tm sevgilim bir 5 dk daha bekle ordayım.
-Cıvıklaşma hemen köpek .
Ve Efekan klasiği bir şey demesine fırsat vermeden yüzüne kapadim.
İçeriye annemin yanına gittiğimde koltukta ağlıyordu .-Anne hani bu ağlamak konusu konuşmuştuk . Sanırım unuttun hatırlatayım dedim de ben.
-Ha ben alamıyorum oğlum ışık vurdu ışık ondan öyle görmüşsündür sen.
-Evet evet bencede öyle.
- Gel buraya gelicek şimdi Can sarılayım
Annem namı değer Selma sultan yanıma gelince uzun uzun sarılık. Aslında benim kişiliğim böyle değil sadece bu davranışlarım anneme karşı. Sevgimi rahat rahat sadece anneme vurabiliyorum. Ha birde ucundanda olsa bizim tayfaya...
--- - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - -- - - -- - - -
Bu ikinci hikayem *-* Kurgu gizem gerilim ve romantik olucak. Diğer hikayeme bir okuyucuma hikayeye okuma vote ve yorum gelmese bile devam edeceğim hakkında söz verdim. Bu hikayeye de onun verdiği cesaret ile başladım. Şimdiden hepinize teşekkür ederim ve iyi okumalar dilerim . Desteklerinizi esirgemeyin ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatyamın Son Yaprağı Sensin
Teen Fiction"TEK İHTİYACIM OLAN NEYDİ BİLİYORMUSUN? ; TEK BİR PAPATYA YAPRAĞI DAHA...