" Volgende ochtend "
Ik pakte mijn gsm en had 60 berichte . Ik schrok wel ,ik zit in een groep met me vrienden dus is logisch. Ik ging naar de badkamer om een douche te nemen fijn gevoel . In me inloopkast nam ik een strakke baurdeau jurk en stijlde mijn haar . Beneden zaten Amine Tarik Khalid Mohammed en Anouar . Goedemorgen zei ik . Goedemorgen zei ik terug . Ik appte Sarah of ze wou komen .
C : kom je ?
S : Jhaa duuuh was ik al van plan .
C : Hahah oky
10 minuten later ging de bel het was Sarah .
Amine : Wie is het ?
Chifa : Sarah
Amine : Ahn oky
kom naar boven kmoet nog van alles vertellen . Ik vertelde haar alles van A tot Z . We gingen naar beneden . Er werd gebeld ik nam op en schrok van wat r gezegd werd en liet mijn gsm vallen Amine en de rest keken me allemaal geschrokken aan . Amine nam me gsm en sprak met de persoon die me belde . Ah oky laat iets horen als er nieuws is zei Amine . Alles werd zwart voor mij zover ik het wist lag ik op grond .30 minuten
Ik deed mijn ogen open en zag letterlijk iedereen voor me . Redouan Ali Zakaria Ayoub Achraf Mo Sarah Amine Tarik Anouar Mohammed Ali en Imad . Wat is er gebeurd vroeg ik . Je bent flauwgevallen zei Zakaria. Ze keken me allemaal bezorgt aan . Ik barste in tranen Amine kwam naar me en gaf me een knuffel . Rustig alles komt goed zei Amine . Hij had zelf tranen in zijn ogen . Amine ik wil haar niet kwijt zoals ik mijn papa kwijt ben zei ik huilend . Je gaat haar niet kwijt raken inschallah gaat alles goed komen zei Amine . Inschallah zei ik . We lieten elkaar los . Ik ga naar mijn kamer zei ik zacht hij knikte . Ik deed de deur dicht . Barste meteen weer in tranen . Er werd op mijn deur geklopt, het was sarah. Hbibaa kom hier zei Sarah . Ik bleef maar wenen . Schat ga slapen je hebt koorts . Safe zei ik . Ze ging weg . Huilend viel ik in slaap .
Ik werd wakker en zag dat ik me jurk nog aan had . Ik ging naar de badkamer om een douche te nemen . Ik weet niet wat er meer was het water dat uit de kraan kwam of mijn tranen . Toen ik de douche uitkwam deed ik mijn Psg trainigspak aan en deed mijn haar in een losse knot . Beneden zaten ze te praten toen ze mij zagen stopte ze gelijk . Amine kwam naar me hoe gaat het vroeg hij . Goed zei ik . We speelde samen nog monepoli . Sarah ging vndg bij me slapen . Beneden hoorde ik geschreeuw van Amine en Tarik . Wat schreeuwen jullie zo . Hier komen zei Amine . Is het waar wat Tarik zei . Ik weet niet wat zei hij dan zei ik alsof mn neus bloedde . Doe nie alsof jij kut kind . Ben je boos vroeg ik met een sip gezichtje? Nhee niet egt . Ik ging naar hem toe en gaf een knuffel . Duss bro je vind het oky . Jha maar pas goed op haar zo niet ik breek je tering benen . Tarik danste als een dier . We keken met ze alle nog horror . Ik lag met mijn hoofd op Tarik's schoot hij speelde met mijn haar .
Tijdens de film viel ik in slaap nog altijd in de zelfde houding. Volgende ochtend lag ik in mijn bed ik ging rap op insta fb....... om te kijken of er wat boeiends was. Toen ik naar beneden ging zag ik iedereen op de bank op tafel of op grond letterlijk ze leken zwervers ik liep naar de boxen en sloot mijn gsm eraan en deed de boxen op het luitst ik deed een rock lied op en iedereen schoot wakker. Mannnn a ezelin kan je ons nie op een normaal manier wakker maken roept Zakaria. Amine keek hem met een waarschuwende blik aan zo van "wat zei je net tegen me zusje beter neem je et terug" blik. Zaka keek meteen onschuldig. Man ik heb zin om ergens te gaan ontbijten wie komt er mee vroeg Sarah die slaperig de trap af kwam iedereen stemde gelijk in ik had nie zo veel zin ma dan ben ik alleen thuis dus stemde ik ook in. Na het eten zijn We de stad in gegaan wij zijn ff de primark binne geweest en de jongens zijn naar de H&M geweest toen we ons buite verzamelde zag ik dat Mo een tas had twee tassen. We liepen nog Door het stad winkels in winkels uit. Toen We op weg waren naar huis bleven Mo en Sarah heel de tijd achter.
S: wat heb je in je handen als ik het mag weten
M:je wilt het weten he. Zei hij met een grijns op zn gezicht
S:jhaa
Mo gaf beide tassen aan Sarah in beide tassen zat er een polo pet in het zwart in allebei de tassen zat er een zwarte broek in met scheurtjes en dan nog in alle twee de zakken een geurtje
S:auw echt lief van je dat je dit doet voor me wacht dit Is toch voor mij hè vroeg ze voor de duidelijkheid
M: haha ja schatje voor wie anders zou ik dit kopen zij hij lachen Sarah gaf hem een kus en hij haar een terug. Iedereen Is na een leuke dag naar huis gegaan wat We nog gedaan hebben Is film gekeken unno spelen en ik en Sarah hebben een taart gebakken en die hebben we met zn alle dan op gegeten het Is nu 20:23 over een paar minuten Is het El clasico (Barcelona -real madrid) en dat gaat mn broer dus nooit missen dus besluit ik maar mee te kijken het zou wel leuker zijn geweest als de rest er ook was. Maar eens een broer zus tijd hebbe kan geen kwaad. Ik liep naar de keuken voor de match zou beginnen en belde naar mijn tante om te vragen hoe het met mijn moeder ging ze zei dat ze haar al beter voelt en dat ik me geen zorgen moet maken en moet genieten ik bedankte haar en liep terug de woonkamer in. Ik stond weer recht en liep naar de keuken ik nam allerlei lekernijen en zette het op tafel. Daarom dus hou ik zo van je hè zei Amine en nam de popcorn uit mn hand.
JE LEEST
Het Leven Van Chifa
RomanceSarah was namelijk mijn beste vriendin meer zus voor me ik kende haar bijna 9 jaar . Goeie tijden met haar gehad . Maar sinds de dag dat ze bij me sliep deed ze compleet anders . Ik weet ni wat er was met haar. Tarik heette hij hij ontmoete ik bij...