1X

925 25 8
                                    

Toto je moja prvá kniha ktorú vydám lebo všetky čo som mala dom vymazala. :) Dúfam že sa vám bude ľúbiť :*
Vstávaj z tej postele Sandra!!!Zakričí na mňa moja mladšia sestra Doris. Má len 8 a už je generál prvej triedy.A to ja už mám osemnásť som viditeľne diskriminovaná.Dnes je môj deň lebo idem na internát a čím sa blížil ten deň som sa tešila,no dnes už sa moc neteším.Celou dobou si opakujem tie iste slova Bude to tam dobré!Bude to tam super!Bude tam super!
Ešte sa rozlúčim s rodinou a odchádzam.Môj pôvodný plán bol taký,že ostať v meste a zanikať ako väčšina obyvateľov nemá to zmysel.A aj tak som to tu čo raz častejšie plné zuby...Tak som sa rozhodla takto.Keď už som kráčala po schodoch k autu tak sa mi začali poriadne triasť nohy.Bála som sa čo ma tam čaká.Môj bratranec Rayn ma ide práve odviesť autom na letisko a to som čakala,že ma odvezie môj otec ale bratranec je tiež super a mám ho veľmi rada.Ako malí sme sa spolu často hrávali.
„Poď Sandra zmeškáš lietadlo!!"skríkne na mňa.
„Už idem Rayn"
„Ak nechceš,môžeš si to ešte rozmyslieť"zamumle Rayn.
Rayn na mňa žmúri i na kufor ako keby mu ti strašne prekážalo.A ako keby kufor by bol jeho najhorší nepriateľ.
No ja prikývnem ku znaku nesúhlasu a poviem mu nech už ideme.
Pomaly Rayn pridáva plyn,keď sme už v aute a štartujeme.
❄❄❄
Keď sme už na letisku tak sa objímeme a ja odchádzam si sadnúť do lietadla kým si to nerozmyslím.Vedľa mňa sedí chlap a za mnou sedí žena s malým neposlušným dievčatkom okolo roku sedem.Práve som si spomenula na sestru lebo povahovo sa podobajú.

Keď už sme pristáli v Chicagu bolo tmavo a zatiahnuto,ako keby malo pršať.Cítila som sa byť unavená a to asi spravil ten časový posun.Hneď keď som predišla von pred letisko som si nasadla do taxíka. Mala som super taxikára a tak som mu dala na konci jazdy som prihodila tringelt navyše.Keď som už išla do tej budovy C do ktorej som mala ísť vonku sa spustil rýchly a chladný dážď.Vypýtala som si kľúčik od izby zistila som,že na druhé a tretie poschodie nejde výťah.
Keď som išla po chodbe tak som hľadala tú izbu kde som mala bývať no miesto toho som narazila do neznámeho chalana ktorý práve išiel oproti mne z uličky.Vyzeral výnimočne a bol krásny,no jeho chovanie ku mne sa mohlo trošku ukludniť ,no ja som zvyknutá,že mi každý nadáva.
„Dávaj na budúce pozor dievča!!!"
„Neboj sa"
„Ok to som rád".

Nabudúce bude pokračovanie :) Dúfam že začiatok sa vám ľúbil.Budem rada ak dáte hlas a komentár,aby som vedela čo tam mám zmeniť.

My Bad Boy?Hot Kiss.Where stories live. Discover now