In ultimele saptamini am picat la toate testele de la istorie, pt ca avem un suplinitor! Perfect asta-mi mai trebuia ! Pe Scott nu l-am mai vazut de cind m-a.....sarutat , si ei bine Ally isi petrece cel mai mult timp cu prietenul ei ! Numai eu nustiu ce sa fac.
Ma indrept spre cantina sa iau prinzul...singura.
Deodata il vad pe Scott la cantina indreptinduse spre mine . Ce sa faac ? Ce sa fac ??! Keep Calm Bella , just keep calm !
Vine si-mi sopteste lla ureche:
- La ora 16:00 sa fii in cabinetul de istorie !Stai , stai , stai , dupa zile in care nu l-am vazut si nu am dat nimik de el vine si imi spune unde sa vin ? Offf....baietii asta....
Dupa ce termin prinzul ma duic in camera mea si ma gindesc in ce sa ma imbrac .... imi iau o bluza neagra cu gluga , jeansi mei albi si nelipsitii conversii , care sunt negri , ei bine , adoor negrul !
E ora 15:55 , asa ca ma indrept in cabinetul de istorie unde ma astepta Scott . Cind ma vede incepe subiectul :
-Hey , am vazut ca ai picat la aproape toate testele , ce se intimpla cu tine ?
-Ce se intimpla cu mine ?! Iti spun eu ce se intimpla, asa sunt eu ok ? Asa vreau sa fiu eu ! Ce ? Nu am voie sa pic la toate testele ? Si ca sa ma intorc la subiect , nu sunt eu cea care a sarutat o eleva si cea care s-a ascuns de zile intregiu nustiu unde ! Toti barbatii sunt la fel, crezi ca sunt proasta ? Crezi ca nu ti-am observat verigheta ? ma rastesc eu , iar o lacrima isi face aparitia pe obrazul meu .
-.....
-Asa ziceam si eu .... acum mie scirba sa vorbesc cu tine! spun eu pe un ton exasperat.
Ma duc in camera mea si-mi aduc aminte ca trebuia sa o sun pe mama .....
Ei bine , hai sa ne intoarcem putin la trecut . Am ajuns in Internatul asta stupid pt ca ........veneam de la o petrecere , si normal ca eram beata ce-i drept , nu o sa va mint ! Am "imprumutat " masina prietenei mele si mergeam cu 90 pe ora , of corse , erau si politisti , asa ca ce credeti ? Mau vazut si acum trebuie sa-mi petrec toata , chiar toata vara aici !
O sun pe mama si vad ca nu raspunde , apoi o sun pe soramea si tot nu raspunde ! God !
O vad pe Ally ca intra in camera nervoasa trintind usa dupa ea si o intreb :
-Ce s-a intimplat ?
-Ghici ! Tyler(iubitul lui Ally) ma iselat ! Nu pot sa cred cit de proasta am fost ! spune ea si o mie de lacrimi ii inunda fata , vin linga ea si o imbratisez cit de tare pot .
Va urma .....
Mersi la toti !!! Va iubesc !! Mersi pt cele 372 de vizonari si 31 like-uri !
Ce credeti sa se va intimpla in capitolul urmator ??