Cora POV:
Kada smo se ja i Leo vratili kod ostalih polako sam se smirila, popila sam par casa vode i vise nisam osecala toliko alkohola, medjutim islo mi se u WC.
Viki je jela neke sitne kolacice i izgleda da je bila musava na sve strane.Leo i Luke su obarali ruke kao najvece budale u sred kluba da obarate ruke uzas. Posto su zamalo udarili Violetu ona se sklonila i sela pored mene. Nasmejala sam se krenule smo da pricamo.
"Jeli Viki...." Imala sam onaj pakosan izgled na licu a Vileta me je odnamh uplaceno pogledala.
"Cora zasto me tako gledas?!"
"Haahahaha nego sta ima izmedju tebe i one budale tamo...Lukea". Brzo ga je pogledala i malo se zacrvenela. Krenula je da se igra sa svojim prstima i da cacka krajeve svoje uske haljine.
"Ajmo u WC mi ispricas sve". Povukla sam je za ruku i krenule smo. Leo i Luke nisu nas ni primetili a Ava je koliko ja vidim spavala u naruciju Fnyy a koji je slusao neku svoju muziku. Kakav je t cudan par.
Kada smo dosli u WC sacekale smo da bude skroz prazan. Violeta se naslonila na lavabo i duboko udahnula. Nesto je muci.
"Si okej?"
"Ne znam sta da radim?"
"U vezi cega?"
"Pa gledaj posto je proslo mesec dana od kd smo se upisale,da kazem dosta me decaka primecuje. NEkako Colins se uvek zezao samnom i uvek je bio tu uz mene dok je Luke nekako vise me posmatrao, nije pravio nikakve korake samo me je gedao. Jedan dan bas mi je smetalo to sto me Luke nonstop posmtra, tacnije nerviralo me je to sto me samo gleda. Colins je to primetio i jedan dan me pozvao iz skole da popricamo. Rekao mi je o tome kako je Luke imao jednu devojku koju mozda idalje voli i zato mu treba toliko vremena da napravi prvi korak. Rekao mi je da treba da sacekam i da ako imam neke probleme ili pitanja da uvek dodjem kod njega ili ti Colinsa". Klimnula sam glavom, zanimalo me je kuda ce ovo otici.
"Prokometraisala sam o tome kako se nikada nisampoljubila na zvaku i Colins je prasnuo u smeh. Kada sam htela da ustanem jer mi je bilo neprijatno on me je povukao tako da sam zamalo sela u njegovo krilo. Rekao mi je da njemu nece smetati da probamo. Nekako polako smo se priblizavali i poljubili smo se. Isao je polako dovoljno da ja shvatim kako to treba. Kada smo zavrsili on me je poljubio u nos i rekao da ako mi ovako nes ikada zatreba da mu se javim. I javila sam mu se..."Prvo bila sam mentalno sokirana da Violeta ikada to uradi a drugo COlins koji mugu priznati da je poprilicni igrac, prosto ne znam cudna su kombinacija ali nekako da Leo ne vodi toliko racuna o meni mozda bi i Colins nesto probao ali sam joj dozvolila da zavrsi pricu.
"Posle toga videli smo se jos par puta i bukvalno smo se ponasali kao momak i devojka, odmah kada bi se videl poljubili bi se,setali bi se, jeli sladoled i jako smo bliski. U skoli mi ponekad namigne i poljubi u obraz eto onako u toku odmora. Ja sam drzala sve ovo kao priprema za Luke ali odjednom Colins je trazio da se vidjamo cesce i sve ostalo.bas mo postali bliski i nekako kao da imam podeljena osecanja prema njima dvojci". Polako sam uzdahnula jer sam shvatila da se tu zavrsava ova veoma neosecivana prica. Videla sam kako se gledal u ogledalo i kako je ovo stvarno muci, resila sam nesto da kazem.
"Kako se ti osecas pored Colins a kako pored Lukea?"
"Pored Colinsa osecam se kao da mogu sve da uradim, ne stidim se nakako umem da iskoristim svaku priliku koju mi zivot da,a kod Lukeo nekako osecam se stalozeno i sigurno".
"Gledaj ja mislim da trebas pre svega sebi da das vreme, da vidis sta ti se svidja kod obojce, sta ti se ne svidja i tako i onda vidis otprilike ko ima vise haha. Iskreno Colins je igrac ali ako tako kazes moze da ispaden da se donekle zaljubio ali kao on je veliki decko i nece to da kaze. Sto se tice Lukea to ne znam pitacu Lea sta on zna pa da vidimo".
YOU ARE READING
Savrseni bad boy
Teen FictionEvery morning, we get a chance to be different. A chance to change. A chance to be better. Your past. Leave it there. Get on with the future part.