Ben İstanbul'a aşıktım,
Senin gözlerinde İstanbul'du...Yine her sabah olduğu gibi, annemin akşamdan kaynattığı yumurtayı yemeden alalacele evden çıktım. Talihsiz bahtım, ne yaparsın? Arkadaşımın bana verdiği kitapları evde unutup, kapıyı çektim. Ev ahalisi uyanmasın diye bir de iki saat anahtarı aradım ki yokmuş onu da evde bırakmışım. Mecburen zile bastım. Annem bir hışımla açtı ve bana bir düşmanmışım gibi baktı: Ne var!? : Bir şey yok canım.Rüzgâr çarptı, bir şey daha alacaktım, e anahtarı da bulamayınca, haliyle..: Tamam, tamam al da git artık! İçeriye girip hemencik toparlanıp çıktım ve çıktığım gibi de koşmaya başladım. Havanın güzel olmasına rağmen yağmur çiselemeye başladı birden, gözlüğüm de yağmurun etkisiyle buğlandı. Hiç bir şey göremez oldum. Köşeyi dönecektim, aniden önüme sarı bir varlık çıktı ve bana çarptı. Elimdeki kitaplar yere düşüp ıslandı. O anda o her neyse ona sövesim, bağırasım geldi. Sonra o varlık ben kitapları toplamaya çalışırken benle aynı boyuta geldi ve o da toplamaya başladı. Gözlüğümü sildim ve o varlığın ne olduğuna baktım. Tabiki bir insan olacaktı ama baktım yinede. Elâ gözlü,saçları dalgalı, sarışın bir erkek. O anlık sinirimle yüzüne bir tokat savurmuşum galiba, yüzü kızarmıştı. E haketti o da canım yani, baksaydı önüne. Arkadaşıma ne diyeceğim ben şimdi! Ah sarışın ahmak! Her şey gelip zaten bir günde beni bulur, okula da geciktim. Aman ya her neyse, olan olmuştu. Özür diledim ve çekip gittim. Okula geldiğimde bir ders geçmişti zaten. Arkadaşıma, olanları anlattım ve güldü. Neden saf saf güldüğünü sordum o da": Ayynı filmlerdeki gibi, ne güzel. : Kızım saçmalama kitabının ıslanması ayynı filmlerdeki gibi mi? : Ah benim canım ya ondan mı bahsediyorum? : E neyden bahsediyorsun? : Tabi ki ondan! : hiiiii anladım, saçmalama be! Yoldan geçen oğlan ne olabilir ki? :Ne olmaz ki? : Tamam, yeter bu kadar saçmalık! Ben ancak ve ancak şehrime aşığım tamam mı!... O beni hem nerede bulsun nereden tanışalım da olsun saçma! Hem ben derslerime bakacağım, gerisi boş zaten." O gün onunla fazla konuşmadım çünkü fitne fesatlık yapıyor gibime geldi. Sonra okul bitti fazla bir şey olmadı, eve geldim akşam brokoli vardı. Kokusu herryeri sarmıştı. Nefret etmemin nedenini tekrar hatırladım. Annemin zoruyla yemekten başka çarem kalmadı. Ama yemeden önce hemen içeriye koşup, mandal aldım. Böylece yedim mi yemedim mi hiç farketmedim. Daha sonra ödevlerimi yaptım, kitap okudum ve hayallere daldım... yine doktor oluyordum yine koşuşturuyordum ve yine gece gece en yakın sırdaşıma gidip onda kalıyordum. Hepsi bundan ibaret, başka bir şey düşünemiyorum, daha fazlasını... ve birden uyumuşum, farketmeden. Ama rüyadan kalkınca anladım her şeyi. Belki de haklıydı o da...geleceğime bir kişi daha mı katılacak tı ne ? Yüzünü de görseydim emin olacaktım ya, ama aynı ona benziyordu arkadan. Şimdi merakımdan çatlama zamanı mı, tabi ki hayır bir kariyer peşindeyim,ideallerim var. Bazı şeyler önce gelmeli. Zaten zaman bana ney doğru ney yanlış gösterecektir,bana ne... sabah oldu ve ben okula gecikmiştim,artık ne var ne yoksa alıp alelacele kapıyı çekip çıktım. Yolda giderken yine o sarışın çocuğu gördüm bir motordaydı ve arkasında bir kız da vardı. Kızın suratını göremedim. O an içimde bir burukluk,eksiklik ve endişe hissettim. Okula gittim ve arkadaşıma her şeyi anlattım.: kizzz sen âşık mı oldun, bir uzülmeler falan hã.: ne alâkası var ben senin düşüncenin yanlışlığını haber ettim o kadar! Hep fitne fesatlık hep!hep!:hadi hadiiiiiii sen söyleyene içindekileri.:ya ne olacak ama sende yani hiç,benim bir kariyer hedefim var ona ulaşana kadar da hiç bir şeyle ilgilenemem tamam mı hem ben sana niye anlatıyorum ki ya saçma mıyım neyim... galiba ona küsmemin vakti gelmişti ,bi arada onunla tanışmam için zorlamıştı nereden görüyüm ki ben onu. Ama bir ara bizim kantinde görmüştüm galiba o da bu okulda. Tabi ben bi dışarı çıkıp dolaşmadığımdan kimseyle arkadaşlık bağım yok doğru dürüst ama geçen kızlar aralarında konuşurlarken merek edip kulak misafiri olmuştum ondan bahsetmişlerdi (salaklar) her neyse adı Ali 'ymiş (saydıkları özelliklere göre) ... sınıftaymış. Ben ordaki kızları biliyorum aslında yeni üç kişiyi: Sinem,Şevval ve Pelin. Çok tatlı kızlar üçüde (Ayşe gibi değiller- küstüğüm şahıs-) onlarla bugün sabah konuşmuştum benimle tanışmak isteyen biri olduğunu söylemişlerdi ama sallamıştım (iyi tanışırız fln ikinci teneffüs bayrakların orada buluşuruz) ve bu birinci teneffüstü. Aslında kimle tanışacaktım merak ettim şimdi...