23 Diel - Ďalšie zbytočné slzy

457 40 2
                                    

Niall

Už ubehlo pár týždňov a môj vzťah s Noahom bol intenzívnejší. Cítil som lásku v každom jeho geste a snažil som sa mu dať rovnako tú svoju. Moje bruško bolo už guľaté, keďže som v piatom mesiaci a práve dnes sa máme dozvedieť pohlavie bábätka. Ja som sa chcel nechať prekvapiť, ale Noah ma presviedčal, a tak som pripustil aj vzhľadom na to, že to možno neprežijem a nedozviem sa pohlavie drobca. To by ma mrzelo.

„Zlato?" ozvalo sa niekde z bytu, nevedel som identifikovať odkiaľ. Po tom čo sa stalo v nemocnici sa Noah rozhodol postarať a o mňa a keď povedal: „Nechcem, aby sa ti niečo stalo a preto by som bol rád ak by si sa presťahoval ku mne a tak by som ťa mal na očiach" súhlasil som, síce mamka namietala, ale nakoniec privolila s tým, že ju budem chodiť navštevovať. Som veľmi rád, že ma nevyhodila ako som predpokladal.

„Áno?" zakričal som naspäť, no odpoveď sa neozvala a tak som sa vydal nájsť ho. Stál v kúpeľni pred zrkadlom, iba v boxerkách, košeli a snažil sa uviazať kravatu. Keď si ma všimol zatváril sa zúfalo.

„Pomôžeš mi s tým?" nevinne zažmurkal a ja som s pobaveným výrazom pristúpil k nemu a chytil kravatu do rúk. Podarilo sa mi to uviazať raz dva. „Ďakujem, nikdy som v tom nebol dobrý" uchcechtol sa a pritiahol si ma k sebe bližšie. Mojím perám venoval pár bozkov a potom oprel čelo o to moje. Usmieval som sa ako idiot a so zavretými očami si užíval túto príjemnú chvíľu. „Tak sa priprav a pôjdeme, hm?" otvoril som oči a pozrel naň.

„A vážne mám ísť s tebou? Mám predsa už dosť veľké bruško a sakom ho len tak nezakryjem" smutne som sa usmial. Noah vzal moju bradu medzi svoje prsty a nahnevane na mňa pozrel.

„Niall! Už som ti vravel, že mi to nevadí a ja chcem, aby bolo tvoje bruško vidno, nezáleží mi na tom čo povedia ostatní, užijeme si večer a nebudeme sa nimi zaoberať, dobre?" hľadel na mňa tými jeho prekrásnymi hnedými očkami a ja som myslel, že sa na mieste roztopím.

„Tak dobre" usmial sa a odišiel do spálne, nasledoval som ho a nejako sa mi podarilo nasúkať do oblečenia.

„Vyzeráš nádherne" pristúpil ku mne a venoval mi malý božtek na nos. Zaculil som sa a až teraz som si mohol prezrieť ako dokonalo a sexy v tom obleku vyzerá. Skusol som si peru a mal sto chutí sa s ním pomilovať. Čo vám poviem? Tehotenské hormóny robia svoje. „Nepozeraj na mňa akoby si ma chcel vyzliecť, pretože aj keď je to lichotivé a napadlo ma to tiež nemáme veľa času a mali by sme už vyraziť ak nechceme prísť neskoro" podišiel znova ku mne a tento krát ma pobozkal krátko no vášnivo. Odtiahol sa, vzal ma za ruku a spolu sme nastúpili do auta.

***

Prišli sme pred nejakú budovu, kde sa mal konať nejaký imatrikulačný ples alebo také niečo a ja som začínal mať strach. A to veľký.
Noah vystúpil, obišiel auto a otvoril dvere na mojej strane.

„Tak poď Ni" podal mi ruku, no ja som len sedel. „Čo sa deje, mojko?" čupol si a chytil ma za dlane.

„Bojím sa" priznal som, ale stále mu nepozrel do očí.

„Niall, už som ti vravel, že sa nemáš čoho báť, som tu s tebou"

„Ja viem, ale čo si pomyslia ľudia, keď uvidia tehotného chlapca?" pozrel som na neho. Postavil sa a vytiahol ma na nohy.

„Čo si pomyslia je mi úplne ukradnuté, nie je to nič divné a preto sa nestrachuj, chyť ma za ruku a poď so mnou im ukázať, že sa nemáme za čo hanbiť!" povedal rozhodne. Po chvíli som prikývol, chytil sa jeho ruky a spolu sme vošli do onej budovy.

Opposites attract/Narry m-preg ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora