κεφάλαιο 15

2.1K 117 6
                                    

Η χθεσινη μερα δεν θα μπορουσε να γινει χειροτερη . Ευχομαι να μην σας τυχει ποτε . Ευτυχως που εχουμε τους εαυτους μας και στηριζομαστε αλλιως ισως να ειχαμε καταρευσει . Αυτοι που πουλανε ερωτα και εχουν σκοπημοτητες ειναι οι πιο δυστυχισμενοι ανθρωποι γιατι ειναι τοσο φτωχοι μεσα τους που μονο τα χρηματα θα τους κανουν να νιωσουν εστω και λιγο πλουσιοι . Η σκληρη ειρωνια δεν ειναι σταση συμπεριφορας .. ειναι μια πουστικη συνηθεια που θα ηθελα πραγματικα να μην υπηρχε . 



-Τι εννοεις ζει ? λεω και την κοιταω 

-Την ειδα στο Κιατο .. ! 

-Ποτε ? 

-Την προηγουμενη βδομαδα .. 

-Μα πως ? Πως ηταν ? 

-Ιδια ! δεν εχει γερασει καθολου ! Ειναι οπως ηταν πριν πεθανει ! Λες και την βαλανε στην καταψυξη .

-Αποκλειται ρε .. θα ηταν απλα μια που τηνς εμοιαζε.. λεω ψυχραιμα . 

Η ιδεα ομως η Ραφαελα να ζει .. και γιατι να στησει τον θανατο της ? Σιγα μην περασε απο το μυαλο της να το κανει αυτο .. τωρα θα ειναι και εκεινη κοντα στα 40 .. θα ειναι 36 ! Δεν γινεται να μοιαζει με 25 ! Γιατι να στησει τον θανατο της ! Και καλα τον εστησε πως στο καλο το εκανε αυτο ? Τι περιεργες σκεψιες ειναι αυτες που εχουν ερθει στο μυαλο μου .

-Μα σου λεω την ειδα! 

-Βρε Γιωτα.. τι δουλεια ειχε η Ραφαελα στο Κιατο ! ? 

-Την ειδα σου λεω .. ηταν κοντα στο σχολειο που πηγαινε η μικρη .. 

-Μαλακιες ! Αν ηταν ζωντανη δεν θα ειχε εξαφανιστει .. η καριερα της ειναι στο απογειο της ! θα ζουσε να εποφεληθει ! 

-Σωστο και αυτο .. και δεν θα αφηνε εσενα να κανεις αυτην την απαισια ζωη που εχεις ! 

Η αδερφη μου παντα με καταλαβαινε ! Ακομα και την αναπνοη μου καταλαβαινει . Ομως εδω σιγουρα κανει λαθος ! Αυτο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι πως δεν την αμφισβητω τοσο.. ισως αλλα πολυ δυσκολο να συμβει αυτο . 

-Τι φορουσε? ρωταω ειρωνικα και με κοιταει , ανοιγοκλεινει τα ματια της 2 φορες 

-Σοβαρεψου ! Εσυ δεν παρατηρουσες ποτε ρουχα ! 

Ναι .. οντως ! Μεχρι που πεθανε η Ραφαελα και δενμπορουσα να εκτιμησω τα γυναικεια ρουχα. Τωρα .. με την Ροξανη .. αρχισα να παρατηρω , να εχω τα ματια μου πιο ανοιχτα . 

-Ζωγραφιζεις τιποτα? 

-Οχι .. τιποτα ! 

-Βρε Γιωργο ! Δεν γινεται να το κανεις αυτο .. απο τοτε που πεθανε η Ραφεαελα δεν εχεις ζωγραφισει καθολου ! Ξεχνας οτι παρατησες την μαρμαρογλυπτικη για την καλων τεχνων ? 

Ακατανίκητες Πλευρές 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora