"Stejně nám neutečeš!" Zakřičel na mě hluboký mužský hlas z dálky a já zrychlila svůj běh, i když mi připadalo, že už to ani nejde.
Nemohla jsem popadnout dech, ale věděla jsem, že kdybych zastavila, dostali by mě.Probíhala jsem temnými uličkami a nevěděla kudy kam. Zamnou jsem slyšela hlasité dupání a křik.
Bylo jich asi pět. Tušila jsem, že jim neuteču. Když jsem zaběhla do slepé uličky, nebylo úniku. Otočila jsem se, ale bylo pozdě. Stáli tam. Věděla jsem, kdo to je. Každý večer po setmění se do města vypraví několik mužů a chytají bezbranné dívky. Odvádějí je pryč a nikdo neví kam. Vždycky mě před nimi rodiče kryli a varovali, ale teď když jsem utekla z domu nemá kdo.Tohle je asi můj konec. Začala jsem couvat, až jsem narazila do zdi zamnou. Pomalu se přibližovali a když byli u mě, chytli mě za ruce a nohy a táhli do auta.
Moc jsem toho neviděla, protože už byla tma. Snažila jsem se bránit, ale neměla jsem sílu. Začala jsem křičet. Kdybych neutekla, nikdy by se to nestalo.
Když mě hodili do kufru a zamnou zaklaply dveře, plně jsem si uvědomila, že už nemám šanci.
Slyšela jsem zvuk motoru, auto se rozjelo. Začala jsem brečet, kopat a bouchat do dveří od kufru. Byla jsem slabá, věděla jsem že je to mrhání silami.
Nemohla jsem dál. Schoulila jsem se do klubíčka a vzlykala. Na nic jiného jsem nezmohla.
Z domu jsem utekla, protože se rodiče neustále hádali. Je mi sedmnáct, jsem v pubertě a těžce snáším jejich rozvod, který mají v plánu.Nejraději bych vrátila čas. Proč jsem musela sbaběle utéct a nenechat si to vysvětlit. Teď bych tady neležela a nelitovala se. Bůh ví, kde za deset minut budu.
Slyšela jsem zastavení auta, vypnutí motoru a prásknutí dveří. Otevřeli se zadní dveře od kufru a já nestačila nic udělat a už jsem měla přes pusu pásku. Nějaký muž mě vytáhl a spolu s ostatními mě odnášeli do velké vily. Byla tma, ale vila byla osvětlená.Vrtěla jsem sebou, kopala a snažila se křičet, ale dopadlo to tak, že jsem si poslintala pusu. Rozhlížela jsem se kolem a viděla již zmiňovanou vilu a veliký pozemek.
Vstoupili jsme do vily, kde se všude svítilo, ale nikdo uvnitř nebyl.
Muž mě postavil na zem a já málem spadla, kdyby mě nedržel pevně za ruku. Konečně jsem si je mohla prohlédnout.
Všichni byli stejní. Vysocí, svalnatí, silní. Než jsem se vzpamatovala táhli mě do velkých točitých schodů. Došli jsme k dveřím, které otevřeli.
"To není její pokoj, vy idioti. Ten je tady." Ozval se naštvaný chlapecký hlas za náma a všichni jsme se podívali jeho směrem. Stál tam kluk a řekla bych, že i moc hezký. Byl vážně nádherný.
Ten kluk ukázal na dveře, ke kterým mě následovně odvlékli ti muži."Omlouváme se, pane." Otevřeli dveře s mým jménem 'Amber' a strčili mě dovnitř. Zabouchli zamnou a zamkli.
Strhla jsem si pásku z úst, zaštípalo to. Až poté jsem si prohlédla tento pokoj. Byla tu krásná postel a přes zeď naproti ní se táhlo velké zrcadlo.
Zvědavě jsem k němu přišla a pootevřela jednu část. Za ní se skrývala obrovská šatna. Bylo tam společenské oblečení i domácí a hodně spodního prádla.
Když jsem otevřela druhou část, naskytl se mi pohled na všelijaké boty, kabelky a doplňky.
Bylo to tu hezky řešené, hlavně ta šatna za sklem. Nakonec jsem si všimla dveří, které vedly nejspíš do koupelny. Otevřela jsem je a zjistila, že jsem měla pravdu. Koupelna byla vážně luxusní, jako celý pokoj. Vana, sprchový kout a tolik prostoru.
Vyslékla jsem se pouze do spodního prádla a šla do postele. Lehla jsem si a přemýšlela.
V hlavě jsem měla tolik otázek.
Proč jsem tady, jestli mě rodiče hledají, co semnou mají v plánu, jaktože ví mé jméno. A jak vidím, odpovědi nedostanu jenom tak.Když už jsem byla na pokraji spánku, cítila jsem, jak mi po líci stéká slaná, mokrá slza plná bolesti .
A.N.: Ahoj. Rozhodla jsem se zveřejnit svůj první příběh na tomto profilu. <3 Pár příběhů na toto téma zde už je, ale snad si oblíbíte i můj❤️ Díly mám předepsané a budou vydávané podle odezvy nebo jedenkrát týdně.
Doufám, že se vám bude líbit a aspoň trošku vás zaujal😄
Budu ráda za upřímnou kritiku, názory, vote a komenty❤️
{Příběh je s Cameronem Dallasem, Amber si můžete představit jak chcete❤️❤️}ily💖
ČTEŠ
The Play House
FanfictionUtíká do temné noci, ve které se skrývá nebezpečí. Teprve sedmnáctiletá Amber se dostane tam, kam nikdy nechtěla a z kama není úniku. Chceš zažít příběh plný vzrušení, napětí a nečekaných zvratů? Čti dál! @maysie_