Imagine cu Harry pentru Ilincaunicorn

1.7K 53 12
                                    

Pentru @Ilincaunicorn : Enjoy it! =D

Era Duminica,o zi obisnuita ca toate cele de cand ai decis sa nu mai vorbesti cu Harry (da,acel Harry Styles) pentru ca tu credeai ca a uitat de aniversarea voastra de 1 an de cand sunteti impreuna.

Tu erai pe canapea,lenevind cand la televizor a aparut un reportaj : "Harry Styles,a vrut sa ii trimita un mesaj iubitei sale,Ilinca : Azi implinim 1 an de cand suntem impreuna. O iubesc foarte mult. La multi ani prajiturica!" Dupa ce s-a terminat,ai ramas uimita timp de cateva secunde pana te-ai gandit sa ii trimiti un mesaj : "Am vazut reportajul de la tv."

Ai lasat telefonul pe masa si te-ai dus sa-ti faci un dus,cand te-ai intors ai primit un mesaj ,de la : Harry : "Vino la mine acasa azi,la ora 4." Ai fugit sus te-ai imbracat si ai plecat.

Cand ai ajuns ai intrat in casa (aveai cheie in caz de ceva...) erau toti pe canapea in living uitandu-se la un film si mancand popcorn...ia stai : lipseste cineva, Harry.

Liam : Sa va tina!

Louis : Mi-ai luat prajiturica de Harry!!Oricum , casa de piatra!

Tu : Dar nu ne casatorim , inca!

Zayn : Sa fiti fericiti!

Tu : Multumim! 

Niall : Ai adus mancare? 

Toti : Oh,Niall!

Niall : Ce? Mi-e foame...

Louis : Harry e sus , la el in camera te asteapta,a spus Louis pe un ton pervers

Tu : Okeii ...

Intri in camera lui intunecata ,iar cand vrei sa aprinzi lumina cineva te trage pe pat si se urca peste tine,era Harry! 

Harry : Ce iti inchipui ca faci?

Tu : Umm,aprind lumina?

Harry : Dar ce , nu iti place intunericul?

Tu : Ba da.

Harry te-a lasat pe pat ,fara sa-ti faca ceva (spre surprinderea ta) si s-a dus pana in baie, unde a pregatit o sampanie,lumanarele parfumate si o cada plina cu spuma.

Ati sarbatorit toata seara ,iar de la atata sampanie nu te-ai mai dus acasa si ai ramas la Harry sa dormiti amandoi. El in boxeri iar tu intr-un tricou de al lui.

Acea zi a fost cea mai romantica si speciala zi din viata ta,ever!

SFARSIT!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hope you like it! :) 

Crisuu x

Imagine-uri cu One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum