Capitolul 12

71 7 11
                                    

Ally's POV

Am fost trezita de razele soarelui , care intrau pe o fereastra mare. Eram într-un pat matrimonial, sub niste cearșafuri albe si fine. M-am uitat in jos si am observat ca eram îmbrăcată in sutienul si boxerii mei din dantela neagră. Am vrut sa ma ridic , dar doua brate lungi si puternice, care ma strângeau ca pe un urs de plus m-au presat de un piept tare si cald.M-am răsucit si nu mare mi-a fost mirarea când am vazut ca Harry ma strânge mai tare in brațele lui musculoase si pline de tatuaje. Era doar in boxeri si era sa tip când i-am vazut ...Ăm.... O , doamne , credeam ca era un șarpe . Semăna cu unul. Dar era doar Gordon. Excitat si dornic de distracție. Mi-am ridicat capul spre fata lui Harry , si imi venea sa rad la cât de dragut era. Avea ochii închiși , buzele trandafirii ii erau întredeschise si respira usor. Parul ii era împrăștiat pe perna . Și-a bagat capul in parul meu, strângând-ma mai tare, ajungând sa fiu lipita la propriu de el. Simțeam erecția pe genunchi si el imi sufla aer cald in par. A strănutat , apoi și-a retras capul , mormăind ceva si a început sa respire mai rapid. Eu mi-am coborât ochii de la fața angelica, pe pieptul lui, observând doua păsări si un fluture, chiar in dreptul meu. Mi-am pus degetele usor pe el, trasandu-i conturul cu buricele. Harry avea o piele asa de fina încât am trasat conturul fluturelui de zeci de ori, o data am facut-o mai apăsat, făcându-l pe Harry sa geamă si sa se împingă in mine. Am icnit speriata si el si-a ridicat capul cu ochii întredeschisi , s-a uitat la mine si a pleoscăit apreciativ , ca mai apoi sa ma strângă din nou la pieptul lui, acțiune ce mi-a facut buzele sa se lipească de fluture. Harry si-a coborât una din maini pe fundul meu si l-a strâns , iar cealaltă a coborât le spate , chiar la închizătoarea sutienului. M-am speriat căci am crezut ca o sa imi deschidă sutienul, dar N-a făcut-o . Ca aseară, doar si-a bagat degetele lungi si fine sub închizătoare si a stat acolo. A gemut mai zgomotos si si-a înfipt unghiile in fundul meu, acțiune ce m-a facut sa gem fara sa vreau. Când m-a auzit , Harry si-a deschis ochii si s-a uitat la mine, zâmbind si arătându-și gropițele pe care as fi vrut asa mult sa le ating. Eu ma uitam la el, ochii lui verzi ma fermecau, mâinile mele erau pe pieptul lui, iar mâinile lui, le-apus pe amândouă pe fundul meu, strângând usor.

-Alison...a gemut el. Ai un fund asa moale...

Nu m-am putut abține si m-a pufnit rasul . El și-a arcuit sprâncenele si se uita confuz la mine. Si-a luat mâinile de pe fund si le-a pus pe fata mea. Eu devenisem curioasa, de ce se uita asa la mine. Apoi mi-a sărutat nasul .

-Ti-a ieșit un coș.zice el râzând. Fata mea a devenit una socata , gura mi s-a lărgit într-un "O" perfect , in care Harry si-a bagat imediat limba. Eu l-am îndepărtat rapid si am sărit din pat, fugind spre baie. M-am uitat rapid in oglinda si am observat un punct mic si roșu, chiar in vârful nasului. M-am spălat repede pe fața si am analizat coșul mai bine. Era abia sesizabil , dar era in vârful nasului si asta ma enerva la maxim. M-am întors la Harry si l-am găsit pe spate, cu mâinile sub cap si râzând la tavan. Si... Erecția lui gigantica... Serios, cât de mare e chestia aia?! Zici ca e muntele Everest.. Imediat ce m-a vazut s-a întors la mine încă zâmbind. Eu mi-am pus mâinile in sân si m-am uitat la el.

-Ce e asa amuzant?am întrebat eu.

-Cum ai fugit tu imediat la baie când ți-am spus ca ai un cos.zice Harry râzând.

-Da, poate pentru ca urasc coșurile?!zic eu ironic.

-Si nu vrei sa vad eu coșuri pe fata ta.zice el încă râzând.

-Exista si alți băieți care nu vreau sa imi vadă coșurile.

-Abia se vede. In plus, esti mai frumoasa asa. Arată cât de inocenta esti.spuse el venind spre mine. Isi puse mâinile pe obrajii mei si imi săruta buzele usor , mișcându-le peste ale mele, apoi ma ridica pe el si mi-am înfășurat picioarele pe talia lui. El m-a pus pe pat, si s-a asezat peste mine. A început sa depună săruturi pe linia maxilarului , apoi pe gâtul meu, coborând intre sâni, si sărutând . Si-a aranjat mai bine nasul intre sânii mei, si a inhalat mirosul de acolo începând sa lingă usor spațiul . Apoi începu sa urce din nou pe gâtul meu , pana la ureche si imi musca lobul , făcându-ma sa gem. I-am simtit zâmbetul pe pielea gâtului meu. Brusc, amintirile de seara trecută si-au facut loc in capul meu. Era cât pe ce sa fiu violată , dar... Harry m-a salvat. L-a bătut pe bărbatul ăla si ma intreb daca nu a murit. Harry dădea in el de parca era un sac de box, si ... Daca a rămas intins pe jos? M-am oprit si m-am uitat la Harry .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Impossible love  ( Harry Styles ) ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum