Tüylerim hala diken dikendi. Ne olduğunu az çok anlamaya çalışıyor, ancak hiç birşey anlayamıyordum. Kafamı kaldırıp çiçeğe baktığımda hem üzülüyor hemde ne kadar saf olduğumu fark ediyordum.
—Seni aptal, sevgi mi ? Burada bir kural vardır, ya öldürürsün yada ölürsün. Ama bilmiyorsan artık bilmek için çok geç kaldın. Artık eksik ruhların hepsi tamamlandı. Sonunda buradan kurtuluyorum. Sana gelince sende benden ve buradan kurtuluyorsun...
Hızlıca kaçamayacağım şekilde tohumlarını benim etrafıma çevirdi. Korkuya kapıldım. Nasıl yapamadığımı anlayamadığım bir şekilde yardım edin diye bile bağıramıyordum. Onun saldırısının bitmesi gerekiyordu.Ümidimi kesmiş başım yerde çaresiz bir şekilde bakıyordum. Bir anda bir mucize gerçekleşmiş gibi biri yardımıma gelmişti. Her tarafı kaplayan siyah beyaz renk tonu arasında bile kendini fark ettiren bir ateş topu çiçeğe çarptı ve tohumlarının bi anda kendisi dahil savurup toz olmasını sağlamıştı.
Hayretlikle beni kurtaran kişiye bakıyordum. Büyük ve geniş kulaklı keçiye benzeyen bir şirin yüzü vardı.
—Ne kadar korkutucu birşey. Zararsız bir gence işkence ediyor. Benim adım "Toriel". Harabe bekçisiyim. Buraya gelip giden olurmu diye kontrol ederim. Sen buraya gelen ilk insansın. Korkmuş olmalısın seni sakinleştirecek bir yere götüreyim.Bir anda aklıma çiçeğin söylediği sözler gelmişti"Artık eksik ruhların hepsi tamamlandı". Eğer benim kalbim ruhsa benim gibi insanlarında burda gelmiş yada düşmüş olması gerek miyor mu idi ? Kafam allar bullaktı. En iyisi Bunları daha sonra düşünmekti.
Bir anda gözümün önünde olan siyah beyaz renk paletli havadan kurtulmuş gözüm canlanmıştı. Beni kurtaran Torielin giysisindeyim rengin mor olduğunu daha iyi ayırt ettim.
Benim elimden tuttu ve beni bir eve getirdi saray gibi bir yerdi. Ama anlayabildiğimiz kadarıyla sanki Toriele normal bir ev gibi geliyordu. Daha şimdiden yer yüzüne dönmemin nekadan zorlu bir macera olacağını anlamıştım. Umarım düşündüğümden zorlu olmaz.
Fikrimi Değiştirdim Artık Her Cuma Yeni Bölüm Gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNDERTALE
AventuraZamanında Dünyaya İki Irk Hükmekte idi, İnsanlar ve Canavarlar. Zaman Geçti ve Bu İki Irk Arasında Bir Savaş Başladı. Uzun Süren Savaşın Ardından İnsanlar Galip Geldi Ve Canavarları İnsanların En Usta Yedi Büyücüsü Yeraltına Hapsetti. Aradan Uzun Yı...