Následující týden šel, no...celkem hladce. Vypadalo to, že se Rhys pomalu začínal přizpůsobovat faktu, že jeho profesor byl vcelku atraktivní. No, trochu víc, než vcelku atraktivní, hodně atraktivní. Ale Rhys věděl, že nebyl žádný důvod, aby nad tím moc hluboce dumal. Prostě se snažil soustředit na to, kdo byl jeho profesor, víc než cokoli jiného a snažil se přesunout svou pozornost z jeho vzhledu. Což vlastně byla ta nejdůležitější část, ne? Byl zde, aby studoval, aby se dostal o krok blíže k získání diplomu z inženýrství robotiky a pak se v životě mohl posunout dál. Musel uznat, že Mr.Lawrence byl v tomto oboru opravdu znalý a byl sakra dobrý učitel.
Takže nejen, že byl přitažliví, byl také chytrý. Rhys se za tuto připomínku opět v hlavě nakopl a poplácal se po obličeji. Vážně , vážně by toho měl nechat. Hlavně, pokud chtěl na hodinu přijít včas. Ale to začalo vypadat jako velice těžký úkol, když ani nemohl najít jeho report pro kapitolu, jenž probírají tento týden. Mohl přísahat, že ho nechal na svém stole blízko jeho laptopu. Vlastně si tím byl na sto procent jistý. Ale i tak tu nebylo nic, než jeho laptop a pár prázdných papírů, ležících na jeho stole.
"Do prdele, do prdele, do prdele," Zamumlal Rhys uspěchaně, když začal prohledávat každý prázdný papír a cítil drahocenné vteřiny odplouvat. Takhle rozhodně brzy nepřijde, dokonce ani včas. Rhys se naučil, že jeho profesor nesnáší nedochvilnost ani v tom nejmenším množství. Z posledního žáka, jenž se ve třídě objevil ani ne pět minut pozdě byl udělán příklad tím, že se musel dívat, jak je jeho domácí úkol trhán na kousíčky právě Jackem. Takže za něj ještě dostal špatnou známku.
Rhys si tuto malou nehodu připomněl a to ho donutilo jeho úsilí o nalezení reportu zdvojnásobit, Rhys se nyní krčíce u země ujišťoval , jestli se náhodou gravitace nerozhodla jeho report ukrást. A teď si skoro přál , aby nespatřil, co bylo před ním.
No ano, našel svůj report. A plaval ve stagnující kaluži kávy. Rhysův obličej zbělal hororem, když ho sebral a spěchal s ním k malé koupelně , pozorujíc, jak z něj kape, když ho držěl nad umyvadlem.
"Ne! Ne ne, ale no tak!" Zasténal Rhys, jak se pokoušel ho vyfénovat, jak nejlépe mohl. "Co to sakra?! Tohle není fér..."
Report byl zničený a Rhys to věděl. Slova, s nimiž si dal práci tím, že je napsal perem, raději než vytiskl (hloupá chyba) , byla úplně rozpitá a na některých místech nemožná rozluštit. Rhys se natáhl pro nejbližší špinavou osušku, ležící na zemi a pokoušel se zbytek kávy utřít. Tohle není dobré.
"Jak se tohle sakra vůbec stalo..." Zamumlal si pro sebe Rhys a zkoušel přijít na to, jak se tohle mohlo odehrát. A pak mu to došlo.
Periferně zpozoroval svou kočku, Minx. Rhys se na ní otočil, její chladivě modré oči ho vědomě probodávaly ze dveří koupelny. Nebylo pochyby , že to ona shodila jeho hrnek s kávou a jeho report spolu s ním. Přimhouřil na ní oči.
"Díky Minx," Řekl Rhys stroze."Moc děkuju."
***
Rhys sotva dorazil do přednáškové síně, když mu došlo, že jeho příchod nepochybně vyrušil Jacka v začátku jeho přednášky. Všechny oči na něj směřovaly a Rhys cítil, jak se jeho tvář a uši začaly červenat. Vedro bylo nesnesitelné a sem tam si byl jistý, že by mohl omdlít. Rhys nasměroval jeho pozornost ke svému profesorovi, jenž se k němu začal přibližovat. Jackův výraz mixem otrávenosti a ... No, Rhys nepoznal čeho. Tak i tak se mu to nelíbilo. Jack vypadal, jako by ho mohl sežrat.
"Rhysi!" Zařval náhle Lawrence, napjatý úsměv na jeho tváři. Aniž by čekal na odpověď, položil Rhysovi ruku kolem ramen, což donutil Rhyse kousek couvnout, když byl donucen dojít doprostřed přednáškové haly. "Zdravím, Rhysi , jsem rád, že si konečně dorazil! Hej, hej, nepamatuješ si náhodou, co se stalo támhle Hugovi, když ve středu přišel pozdě?"
ČTEŠ
College Daze- Český překlad
Hayran KurguCollege Daze- Úvod | GemoDawn -Rhack College AU Rhys má tak trochu problém. Jeho učitel robotiky je sexy, chytrý, vtipný a co je nejdůležitější, je jeden z nejlepších učitelů, které kdy Rhys měl. Jak kdy mohl doufat, že se mu přestane líbit? Tato Fa...