BİR GARİP AŞK

33 0 0
                                    

Bir garip aşk vardı hani kimse inanmazdı gerçek aşklara ama bu hikayede herşey gerçek ve yasaklar yok burda herkes özgür bir birey olarak yaşayacak insanlar.
Bir gün otobüste giderken otobüsü süren kişi yani şöför aniden bir fren yaptı ve sankide o andan sonra herşey bir başka idi sanki.Otobüste olanlar  bir bayana göre çok kötüydü kadın hayatının şokunu yaşamıştı  oysaki yaşadığı o şok aslında tatlı bir kazaydı çünkü başının tatlı belasını o gün bulmuştu.Bir erkek ile düşüp elleri el ele olmuştu ve o an kadın dedi ki:
-Önüne baksana salak deyip erkek'e atarlanmıştı
İşte o an telefonlar karışıp erkek fark etmeden kızın telefonunu kızda fark etmeden  yanlışlıkla aldılar ve erkek çocuk gece telefonunda oynamak isterken anlar ki o kızın telefonu ile kendi telefonu karışmıştı.Bu esnada bu erkek sabah taksi çağırmaya çalışırken  o kızda taksi çağırmaya çalışıyordu ve taksi hangisi için durduğunu belli etmedi ve yine hangisi binecek diye birbirlerine atarlandılar.Sonra tam kız kapıyı açıyorken erkek olan kişi de elini uzatıp yine elleri el ele olmuş ve kız yine atarlanmış ama bu el tutuşmaları tesadüf değilmiş.Gün gelmiş ve bu ikisi bir gün gelmiş sevgili olmuşlar.Ama erkek 'in annesi kızı istemiyormuş.Sonra kız ne yaptıysa yapmış ve erkeğin annesini kendine yakınlaştırmış.Sonra evlenmişler ve ikife ikiz çocukları olmuş. Eşinin doğuma gireceği gün eşi onu hastaneye götürdü ve  onlar  çocuklarını sadece bir tane olacaklarını biliyordu. Ama iki tane ikiz çocukları oldu.

BİR GARİP AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin