Hallo!
Sorry voor het lange wachten.
Als jullie even de tijd nemen zal ik het uitleggen. En als jullie geen zin hebben dan kunnen jullie het gewoon overslaan. Hierna is een nieuw hoofdstuk voor jullie:)
________________________________
Waarom ik zo lang weg ben geweest is omdat het uit is met mijn vriend.
Jupp, het is uit.
Ik ben nu 20 en het was mijn langste relatie die ik heb gehad. In mijn leven heb ik niet veel relaties gehad omdat ik eigenlijk liever op mijzelf ben.
Maar verder.
Om eerlijk te zijn heb ik er niet zoveel last van gehad. En omdat ik er geen pijn had voelde ik mij slecht. Want als je relatie uit gaat moet je toch verdrietig zijn of pijn hebben?
Ik niet.
En dat was de reden dat ik niet heb geschreven. Ik had niet zoveel zin om leuke romantische dingen te schrijven. Niet omdat ik pijn had, omdat ik dat niet had. Maar omdat ik juist geen pijn had.
Volg je het nog?
Ik had geen pijn en daar voelde ik mij lullig over. Maar nu zie ik in dat iedereen anders is. Ik hoef niet te voelen wat iedereen voelt.
En dat is ook mijn advies.
Iedereen is anders. Dus iedereen voelt ook iets anders. Het is niet erg als je geen pijn hebt of dat je van vrouwen houdt of mannen. Iedereen is goed hoe die is, al hoewel sommige mensen wel sukkels zijn. Maar dat betekent niet dat ze slecht zijn, want sommige mensen houden van sukkels:)
___________________________________________________
En dan nog iets anders.
Je moet echt niet denken dat dit boek werkelijkheid is.
Want dat is het echt niet!
Dit boek is mijn fantasie. En ja, ik haal veel dingen uit mijn echte leven in dit boek. Maar dat betekent niet dat ik het ook zo zie. Ik maak alles leuker en romantischer. Want je ziet niet in iemand zijn/haar ogen of die verliefd is of verbaasd.
-------------------------------------
Verhaal in boek
Ik loop naar de kassa waar ik hem zie met een grote beer. Mijn hart maakt een sprongetje als ik hem zie met de grote blonde beer met een schattig rood strikje. Op zijn gezicht is een grote glimlach waardoor ik zijn rechte witte tanden zie.
Ik loop naar hem toe. 'Wat is dit?' Vraag ik met een kloppend hart. Zijn diepe bruine ogen kijken mij verlangend aan als hij de beer aan mij geeft. 'Deze is voor de beste vriendin in de wereld.'
--------------------------------------
Echte leven
Ik loop naar de kassa en zie mijn vriend daar staan met een grote beer in zijn handen. Ik loop naar hem toe en vraag wat dit is. Hij zegt dat ik de liefste vriendin ben in de wereld.
Er komen een paar vlinders in mijn buik. Ik kijk in zijn bruine ogen met een grote glimlach op mijn gezicht.
----------------------------
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik maak alles mooier in een verhaal. Dat is wat ik doe. Want niemand wil lezen hoe iemand naar haar vriend loopt en een beer aan neemt. Je wilt sappige details en lieve zinnen.
Maar dat is goed. Want iedereen heeft romantische verlangen.
_________________________________---
Ik hoop dat ik jullie niet te veel verveeld heb.
Het volgende hoofdstuk is voor jullie:)
JE LEEST
My BFF the player
RomanceNa vele verzoeken heb ik dit verhaal online gezet, geniet ervan! 'Zo te zien heb jij geen partner' Ze geeft me een valse lach. Ik kijk snel om me heen om te zien dat ik serieus de enige ben zonder partner. 'Omdat je zuigt!' Melissa die mijn gedacht...