8

502 36 2
                                    


"Ya bıktım kızlarım bu tavırlarından hep aynı numara bir rahat tatil yaptırmadınız!"
"Ya yanlışlıkla oldu kusura bakmayın!"
"Tabi tabi kesin öyledir."
"Ne diyorsun sen ya? "
"Boşuna yorulma diyorum.Böyle benim dikkati mi çemezsin."
"Sen kimsin ki senin dikkatini çekecekmişim odun müsvettesi kazayla oldu diyoruz işte !"
"Ne dedin sen...!"
"Duydun işte söylediklerimi ,ha algılayamadıysanız tekrar söyleyeyim?"
"Seni varya "üzerime doğru geliyordu ki arkadaşı cenk onu tuttu..
"Ömer kazayla oldu tamam sakin olun "
Ona o kadar sinir olmuştum ki diğer elimdekinide yüzüne atmamak için kendimi zor tutuyordum.Allahtan sude tam zamanında gelmişti.Yoksa çok fena şeyler olabilirdi.
"Melek tamam sakin hadi canım gidelim ."Sudeyle ordan uzaklaşıp otele girdik.Peşimden baktığına adım gibi eminim o kadar sinirliydim ki onu parçalayasım geliyordu.Odaya çıktık.
"Bu adam kendini ne zannediyor ya küçük dağları ben yarattın edası ile geri zekalı salak şey..."
"Kızım sen az değilsin, ne dedin adama, o kadar kişinin içinde odun müsvettesi dedin."
"Ama söylediklerini duydun mu ,güya onunla tanışmak için öyle yattımı söyledi.Bende sinirlenince ağızımdan çıktı oh iyi dedim az bile ona."Sude alttan alttan gülüyordu.Ben görmeyeyim diye uğraş sada kendini daha fazla tutamadı.Kahkah atarak gülmeye başladı.
"Sude bak gülme sinirimi senden çıkarmayayım şimdi!"
"Tamam ,tamam gülmüyorum"
"Gülüyorsun işte ! "
"Ne yapıyım tutamıyorum kendimi odun müsvettesi ha..."
" Of sude of adamı deli edersin ya ,pislik herir tüm günümü mahvetti ya.

ÖMER

" Tamam ömer sakinleş niye abarttın bu kadar.Kız yanlışlıkla döktü.Kız doğru söylüyordu ,küçük çocuk ona çarpınca bardak senin üstüne düştü gözlerimle gördüm."
"Odun müsvettesi ha ,bana ne dediğini duydun mu ?"
"Tamam ömer ,sende kıza çok sert çıkıştın.Ama kız harbi kızmış yani şimdiye kadar sana kimse böyle davranamamıştı."
"Gülme cenk bak sinirimi sende çıkartacağım şimdi !"
"Tamam ,tamam gülmüyorum."
"Tüm kadınlar aynıdır cenk, kadınlar tek önemsediği para ve şöhret hiçbir zaman değişmez bu anladın mı! "
"Tamam ömer sakinleş gel havuza girelim. "
"İyi olur sinirlerim iyice hopladı zaten "Tişörtümü çıkartıp havuza girdim.
........................
"Melek buranın çarşısına gidelim mi. Hediyelik bir şeyler alırız hem."
"Olur hem de çok çok iyi olur.Hem o kendini beğenmiş dengesizle karşılaşmak zorunda kalmam."
"Tamam o zaman üstümüzü değiştirip çıkalım."
Üzerime rahat bir şeyler giyip sudeyle otelden ayrıldık.

GEÇMİŞİMDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin