2. časť

249 10 1
                                    

"Ahoj..." to bolo to jedniné čo mi môj mobil ukázal. Nemala som chuť to otvárať , pretože bola od Nely. Odložila som mobil a lahla som si. Chcela som zaspať. Tak veľmi som chcela zabudnúť na tú SMSku. Bolo tam ahoj , nič zvláštne no to neveští nič dobré. Nedalo mi to a otvorila som tú SMSku. "Ahoj... tak tento týždeň bol čudný však? Byť na tvojom mieste tak si začnem zvykať!..." Prestala som čítať v strede správy. Srdce mi bilo ako o život. Hnev, nervy , strach to všetko som momentálne cítila. Nabrala som odvahu a čítala ďalej. "...vieš , kým budeš v tomto meste tak takto nejako bude vyzerať zvyšok tvojho života. Tak sko to bolo teraz. Kedže si myslím , že sa ti to moc nepáčilo tak mám pre teba návrh.! ..."To neznie moc dobre. Nie. Nemôžem už ďalej čítať. Bolí ma to. Tá špina! Ale. Musím. "... Pokiaľ z tohoto mesta vypadneš do zajtrajšieho rána , nič sa nebude diať. Ak však zajtra ráno prídeš do školy budeš mať ešte väčšie peklo než máš teraz. Celé mesto bude vedieť čo si za kravu a štetku. Nikto ti nepredá ani len žuvačky. Veď už teraz máš len 10 kamarátov. Celá škola je proti tebe. Tak si vyber. Nela x... Tak takáto vytočená som už dávno nebola. Čo si to dovoluje? Čo si o sebe myslí? Len preto , že má peniaze si myslí , že si s ľudmi môže robiť čo chce?!!! Nie nie. So mnou určite nie! Ja sa nedám. Žiadna jej SMSka ma nerozhádže. Celá vey , prečo ma tak nenávidi je chalan. Áno. Jeden sporstý chalan čo zničil všetko. Raz keď bola školská diskotéka sa to stalo. Nele sa páčil Andy no mne nie. Keď však zrazu prišli pomalé pesničky. Keď sa blížil k nám , myslela si , že ide za ňou. No prišiel za mnou. Ona si myslela, že spolu niečo majú a JA som JEJ HO prebrala. Kto vie čo mu o mne natárala keď je teraz s ňou. Možno ho tiež vydierala ako mňa. To je také jej. Stále ma však zrejme má rad. Keby nemal nerobila by toto! Zajtra je škola. Vôbec nemám chuť tam ísť! a už vôbec nie po tejto SMSke. Opäť sa pozerať ne tie ich nenávistné pohlady. Ešte, že to moja mama chápe a vie čo je Nela zač. 

Ráno som zaspala - ako inak - utekala som , no 1.hodinu som nestiha. Dnes sme maly špeciálny deň. Mali sme spoločné vyučovanie s ostanými triedami z ročníka. Keď som prišla nikde nebolo voľné až pri chalanovi , ktorého som vôbec nepoznala , len som o ňom počula, že ho šikanujú. Chudák. Je mi ho ľúto. Sadla som si k nemu a tak sme sa nejako začali rozprávať. Bol naozaj v pohode. Povedala som mu o Niallovi, že ide do X-Factoru , pretože výborne spieva. Povedal, že on už bol v X-Factore pred 2ma rokmi , ale povedali mu nech príde o dva roky. Tak tam ide aj on tento rok. Povedal mi, že sa celým menom volá Liam James Payne , aby som vedela komu ešte posielať hlasy. Deň v škole sa skončil a na moje prekvapenie som nešla domov , ale s Liamom do mesta. Povedal mi o dievčati , ktoré ho odmietlo 22krát.!! Bola som z toho zhrozená. Ten chlapec sa nezvdá ničoho. divčaťa X-Factoru. a Ako posledné som sa dozvedela, že sa narodil mŕtvy a má len jendu funkčnú obličku! Toto je môj hrdina!.. Dni utekali s Liamom sme sa zoznamovali stále viac a viac. Navštevovali sme sa a ja spoznala jeho dve úžasné sestry. On zas spoznal môjho brata. Nečakala som to , ale rozumenjú si. Hneď som volala Niallovi , že mám nového kamaráta. 2 dni pred mojím odletom som šla spať k mojej susedke Sophie. Veľmi sme si rozumeli. Boli sme niečo také ako najlepšie kamarátky. Akonáhle som jej povedala o Liamovi sa jej natlačili slzy do očí. Asi sa do neho zamilovala ešte skôr než ho osobne spoznala. Musím ich zoznámiť. Už bol deň D a ja som odlietala. Čakala som na letisku a krátila si čas čítaním časopisov. Zrazu ma zaujal článok z dnešných novín...

Just can't let her goKde žijí příběhy. Začni objevovat