Kapitel 21_Kompisar? Ja.

2.3K 61 0
                                    

Föregående:
Jag gillar Luke Hamilton, min fiende och fredare.
••••••••••••••••••••
Jag lutade huvudet mot kudden som låg på den hårda sängen. Väntade på att få träffa dem plågade själarna som Luke kanske varit och fångat. Wow det låter så dramatisk. Vilket det är om man tänker efter.

"Heeeeej!" Skrek en ivrig röst och kom inrusande in i rummet. "Jag är Diana"
"Eh... Hej.... Jag är Cat"
Hon hade Rött, Och då menar jag Rött, Lysande hår och svarta kläder. Snyggt matchat egentligen, hon var sminkad med svart eyeliner vilket passade henne bra.

"Detta är Lexy och det där är Maze" sa hon och pekade på en kort, blond tjej med rosiga kinder, och en kille med mörkt brunt hår

"hej" hälsade Maze och Lexy nickde.

"Hur kom du hit?" frågade Maze. "du behöver inte svara om du inte vill"

"Jag gick hit" sa jag och skrattade. Eller vänta gick jag? Tog jag bilen? Mitt minne har redan börjat falla sönder. 
"Du minns inte eller hur?" Frågade Maze.

Jag skakade bara på huvudet.
"Vi minns inte hur vi kom hit eller vad som hände innan i våra liv. Så det är rätt förvirrande till en början innan man vant sig." Förklarade han och drog även kortfattat fakta om någon medicin som gjorde något med våra hjärnor. 
JAG HADE INTE ENS MÄRKT ATT JAG FÅTT DEN ELLER NÅGOT!!!!!!

"Vi borde sova. Klockan är nio och det lär bli tufft för Cat imorgon."sa Lexy. Vilket jag förmodade var sant. Maya hatar ju mig.

*
"Hej allihopa. Idag ska vi pröva ett nytt smink på vissa och och ögon färgsfärgning på vissa andra så vänligen gör som gulvästarna säger" sa Maya uppe på en scen eller något liknande.
Ögonögonfärg? MAN KAN FKNG BLI BLIND AV DET!! Åh herre min Pizzus...

Jag, Maze, Lexy och Diana hamnade i samma grupp och leddes till änden av en lååååååång korridor.   Ärligt talat så hoppas jag på att det är sminkningen. Oh you dont Say Cat! Vi kom in i ett rum som var gigantiskt. Och fullt av folk. Modelldockor här och var.

YAAAAASSSSS DET BLEV INTE FÖRSTÖRA ÖGONEN JAAA!!!
Oj...hypad.com är jag haha.

"Alla går till var sitt bås för att bli smink prövad och testad med hår fixering." Sa en högtalare.

•••••••••
💕Kämpat med att fortsätta på denna bok då jag kört fast och tappat tråden helt. Men är halvers back on track :))💕puss på er gurkor som läser och glöm inte att rösta bubbiiiisar 💕
//-Matiiiiilda ❤️

Badboys vs Badgirls -problem life.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora