Verecekti biliyordu ama bunu yapmak ona çok zor geliyordu. Sanki yıllardır özenle sakladığı bir sır ortaya çıkacakmış gibi. Halbuki herkes biliyordu ona olan aşkını. O sadecce sevdiğine söylememişti bunu. Ve bu haksızlıktı.
Bu çirkin dünyayı güzel yapan çok az şeyden birisiydi bu güzel varlık. Sesindeki ve bakışlarındaki şefkat,gözlerindeki sıcaklık, onu ideal bir eş yapıyordu ama bizimki bir türlü söyleyemiyordu. Daha bir geliri bile yoktu hala. Zamanında biriktirdiği paraları yemek ile meşguldü.
Bu gece tekrar bir yoculuğa çıkacaktı ve bu yolculuk için zihnin, zekasısnın ve yeteneklerinin açık olması gerekiyordu. Ama sevdiğiyle görüştükten sonra sanki hasta olmuş gibi hiç bir iş yapamıyordu. Yinede helallik istedi ve kalktı,şimdi yolculuk vaktiydi. Yarım kalan bir işi bitirmeliydi.
Paltosunun iç cebinde şiirler ve mektuplar duruyordu,vermemişti, verememişti..
Önce Çatalca daki evine gitti ve son operasyonunda elde ettiği belgeleri inceleyerek bir sonraki hedefinin adres tayinini yaptı.Bu sefer affetmeyecekti ve hakedene hakkettiğini tattıracaktı. Havaalanına doğru yola koyulmuştu ve yoldayken uçak biletini cep telefonundan almıştı.
Bir sonraki hedefi Orta Doğu'nun en tehlikeli vadileriden birisi olacaktı. Hedefindeki organızasyonun paralarının depolandığı bir yerdi burası. Buraya basacak,ilgileleri etkisiz hale getirip bütün mekanı yok edecekti.
Bunları aynı zamanda kayıt altına alacaktı ki ileride başı belaya girdiğinde kendisini savunabilsin.
Uçak ile yaptığı iki saatlik yolculuktan sonra,şehre indiğinde hemen bir araba kiralayıp, silah bulması gerektiğinin farkındaydı. Acentadan mini van tipi bir araç kiraladı ve pasaport bilgilerini bıraktı,acenta yetkilisinin aracı muhtemelen son görüşü olacaktı.
Kendiside bir daha görmeyi pek istemiyordu açıkçası ve şuan tek düşündüğü iki gün sonra sevdiğini bir kere daha görecek olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Komandonun Anıları
AdventureBir Genç Adam ve Bir Dünya Güzeli, bu kirlenmiş dünyada mutluluğu bulabilecekler mi? Burayı takipte kalın. Sivilleşmiş bir özel kuvvet görevlisinin yaşadığı inanılmaz maceralar. birkomando.blogspot.com.tr enestayfur@outlook.com