Imi ridic privirea uitandu-ma la Jin.
-Ma intorc la scoala...
-Stai, vin si eu.
-Nu, stai cu Jimin si Eun.
Jin se uita nedumerit dupa mine ridic dintr-o spranceana.
Cobor pana la etajul 7 dupa care mi se facuse lene sa mai cobor pe scari asa ca ma gandesc sa iau liftul.
Ma urc in lift, si scot scrisoarea din buzunar, o deschid iar, in ea scria:"Te-am asteptat si nu ai aparut, voiam sa-ti maturisesc ceva, ce simt pentru tine de mult timp.
Dar se pare ca tu nu simti la fel."Cobor din lift, ies din bloc, si arunc scrisoarea la gunoi.
Eram confuza nu pot sa-mi dau seama de la cine primesc asemenea scrisori.
Ma indrept spre scoala alergand.
Ajung in curtea scolii cand dau de Jungkook si Namjoon, il salut pe Namjoon, dar cand privirea mea ca lui Jung se intalnesc ma uit brusc in alta barte.
Intru in scoala ducandu-ma direct in clasa.-Perspectiva lui Jungkook-
Cand m-am uitat la ea s-a uitat brusc in alta parte, am simtit o arsura in piept si cum inima imi bate si mai tare.
Sunt foarte sigur ca ea nu simte nimic pentru mine.
O iubesc foarte mult.
Si as vrea sa o am pe ea, nu pe Xia, iar atunci nu am fost la TaeHyung pentru ca tatal Xiei m-a obligat sa raman cu ea, tot timpul sa stau numai cu ea!
O urasc!-Perspectiva lui Haru-
Intru in clasa si ma pun in banca, ma duc la Kim si ma pun langa ea.
-Ati facut Chineza?
-Nu, nu facem nici Engleza, e cerc la limbi straine.
-A okay, atunci...*ma uit in cartea de geometrie*
-Uhm...unde este Eun?
-Sa nu mai zici nimanui.
-Nu zic!
-Promite!
-Promit!
-Asa...Eun era indragostita de Taehyung...
Ma intrerupe:
-Iar el acum e mort...
-Da, si cand am fost cu Jin si Jimin sa o cautam a incercat sa se sinucida.
-Unde era?!
-Era pe un bloc, dar a fost dragut faptul ca Jimin nici nu a mai stat pe ganduri si a urcat imediat dupa ea pe acoperis.
-Cat de dragut!
-Stiu...dar mi se pare ca e indragostit de ea...
-Dupa moartea lui Tae, el ar putea sa-l inlocuoasca...ma rog intr-un fel, dar le-ar sta bine impreuna.
-Stiu.
Ma uit la geam si-l observ pe Jung cum ii da o palma Xiei.
Am ramas stana de piatra si m-am inrosit toata in obraji.-Esti bine Haru?
-Da...da sunt foarte bine...
-Te-ai inrosit la fata...
-Nu am nimic.
Ma ridic din banca, iar cand dau sa ies din clasa ma lovesc de Namjoon.
-Ce ai patit?
-L-am vazut pe...*balbaindu-ma*
-Linisteste-te...respira si expira..acum spune-mi.
-Jung a pocnito pe Xia!
-Si? O merita.
-Nu conteaza!
Iar in spatele lui Namjoon apare Jung, cand il vad fug spre iesirea din scoala, dar el ma prinde de mana si ma prinde de mana intorcandu-ma cu fata la el.
CITEȘTI
Reminder
Fanfic"Dacă vrei să cunoști un om cu adevărat, privește cum îi tratează pe cei inferiori, nu pe cei egali cu el."