Mavi duvarı dinleryelim arkadaşlar!
Bak
yine fotoğrafına bakıyorum sevgilim. Sen sevgiline gülümserken ben gözyaşlarımı yanaklarında keşfe çıkartiyorum.çünkü biliyorum beni sevmediğini kim bir kafasında tümör olan bir kızı severki? Ama sen severdin, biliyorum.ama bu yükü taşımanı istemiyorum. Tanımıyorsun beni.uzaklardan yazıyorum sana .
Geçip karşına "seviyorum lan seni!" diye bağıramıyorum. Yada"sen benimsin!"
Diyemiyorum.çünkü hiç benim olmadan bunu söylemek olmaz..Ama seni çok seviyorum sevgilim.
Söylesene,o ormanlarına kim bakıyor sevgilim. Hadi söyle bana sarışın,mavi gözlü değil mi? Sen seversen mavi gözleri.... Ben siyah gözlüyüm, hayatım gibi.
Sever misin beni ? Yada bana bakıp güler misin? Görmeyeceği ni bile bile yazıyorum cümleri...Ama seni çok seviyorum sevgilim.
Şimdi ise bu aletlere bağlıyım.buda bir kanıt sevgilim biz asla beraber olamıcağız,sen beyazken siyahın ben sevgilim. Hangi siyah beyazın kirletmek isterki söylesene.ben öleceğim sevgilim. belki de hiç tanimıcaksın beni? Sadece kardeşin için geleceksin buraya beni bilmeden.
Şöyle o kıza üzmesin seni tamamı? Ben sana hasretim o kızın sana bağırması
Açıtır yüreğimi.gülümse insanlara,asla silme cennetten düşmüş gülüsünü başkaları görüp mutlu olsun ben gördüm diye.Ölüyorum biliyor musun? 3 aya kalmaz tahtalı köyü boylarım.güldüğünü hissettim sanki...bir babam yok. Baba sevgisi bilmeden ben.ablamla annem var
Ablam bakar bana annem... Annem... Nefret eder benden. Babaya söyler.yüzüme doğru bağırarak. İşte o yakar yüreğimi... Sevilmedim ben asla sevilmiyeceğım ben. Ama nasıl sevilir biliyorum..Onu gördüğümde karınca ordusu kadını istila eder.tepinmeye başlarlar.iki büklüm olursun sonra o yaklaşır yanına kekelersin. yakından bakarsın gözlerinin cennet güzelliğini gözleri, senin teninde ufak bir tebessüm bırakır.
Acı bir tebessüm. Bilirsin ona sahip olamayacağını.bilirsin başkasına ait olduğunu.Bilirsin.başkasını sevdiğini.
Biraz kağıdı ıslatım. Pardon.ben öldüğünde okuyacaksın. Belki bir çocuğun o nazik kızdan. bir erkek çocuğu. Ha? Sever misin? Ben kız severim.asla çocuğum olmayacak biliyorum.
Sevenim olmadığını annenin benden nefret ettiğini,beni tanımadığımı,iyileşmek istemediğimi... Her şeyi biliyorum sevgilim. Herşeyi.
Ama ben neyi seviyorum biliyorsun?
Seni sevdiğimi çok seviyorum. Benim olmiyacağını bile bile seviyorum. Sevgilim.
Seni Çok Seviyorum
Benim olmayan sevgilim
o gülümsemenin hiç solmasın,sevgilim.kaybetme cennetten bahşedilmiş gülümsemeni.çünkü ben kaybettim.sen kaybetme.benimki seninki kadar güzel olmasa da gülümsemeyi becerebiliyordum...
Bitiremiyorum sana olan mektubu. Oysa hiç bir kağıt dolduramaz sana karşı hissettiklerimi... Daha fazla yazmak isterdim.ama seni suçluluk duygusuna boğmak istemiyorum...
İyi geceler sevgilim...
Kendine iyi bak.
Kel kiz.
Duzeltilicektir.!.
Beğenmeyip unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kel Kız
ChickLitKel bir kızın aşkı... "Pek benzemez benim hikayem...Siyah ve ya sarı saçların yoktur benim. Hih saçım yoktur aslında benim.bu makinelerle yaşıyorum. Benim hikayem bataktayken bana yol gösteren sevgilimle alakalı.. Tümörü yenen kız... Onun sayesinde...