Kapitel 29

2.1K 56 16
                                    

"Jeg må hellere gå. Vi ses" siger Nadja, og smutter. Jeg kigger ned i jorden. "Er du okay?" Spørger Anthon. "Mhm" mumler jeg. "DN kig på mig" siger Anthon. Jeg kigger op på ham. "Er du okay?" Spørger han. Jeg kigger ned og siger: "ja!"
"Det ved jeg du ikke er. Når du ikke kigger mig i øjnene og siger noget, så mener du det ikke. Hvad er der galt?" Spørger Anthon. Jeg kigger op på ham. "Tror du selv det er fedt at se sin kæreste man lige har haft sex med, stå og snave en eller anden fremmed pige i gulvet?!" Spørger jeg. "Men DN lyt" siger Anthon. "Jeg lytter" siger jeg flabet. "Jeg gjorde det jo for at Thor og de andre ikke skulle fatte mistanke. Hvis jeg havde sagt jeg ikke ville gøre det, ville de tro jeg havde noget med en, og så ville de vide hvem det var, og de ville ikke stoppe, med at spørge, før de fandt ud af det. Du kender selv Thor!" Siger Anthon. Han har jo egentlig ret. Thor ville ihvertfald ikke give op før Anthon sagde hvem han er sammen med. "Jaer okay. Men det er stadig ikke sjovt! Du kunne idet mindste gøre det hurigt og mere roligt!" Klager jeg. "Undskyld. Hun lod mig ikke gå" siger han. "Havde du overvejet at stikke din tunge ud af hendes mund?!" Siger jeg. "Jeg ved godt det ikke var okay! Men hvis jeg ikke gjorde det havde de måske fattet mistanke! Det var bare et lille kys. Jeg har jo ikke knaldet hende" siger Anthon, og går et skridt tættere på mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. "Jeg har knaldet dig, fordi det er DIG jeg elsker! Ikke en eller anden random fra en fest" siger han. "Det var ikke et rigtigt knald..." Mumler jeg. Jeg siger det egentlig bare fordi jeg ikke har andet at sige. Anthon har vel ret. Han griner. "Tilgiv mig" siger han, og puffer mig ned og sidde på toilettet. "Nej" siger jeg bestemt. "Tilgiv mig" siger han igen, og tager fat i mine hænder. "Nej" siger jeg, men ryster på stemmen. "Tilgiv mig" siger han, og begynder at kysse min hals. Jeg svarer ikke, læner bare mit hoved tilbage. Hans hoved bevæger sig op mod mit. Han kysser mig på hagen og derefter på munden. Midt i kysset hvisker han: "tilgiv mig"
"Okay!" Svarer jeg. Anthon kysser videre, og det samme gør jeg. Fuck det der lille kys, med hende den anden. Jeg tror på det Anthon siger! Han elsker mig. "Har du fundet hende Anth?" Siger en drengestemme på vej ind på toilettet. Anthon og jeg stopper. Måske skulle vi have lukket døren. Anthon vakler tilbage fra mig, og går lige ind i Thor, som står med åben mund. "Jaja hun er her" siger Anthon, og stiller sig bag Thor. Thors blik er stivnet på mig. Så blinker han med øjnene, og klør sig på næsen med sin finger. "Selvom jeg er ret sikker på jeg ikke vil vide det... Så sig mig lige hvad i havde gang i?!" Siger Thor. Han ser ud til at være både vred, forskrækket, frustreret og nervøs? "Ikke noget? Hvad mener du?" Spørger Anthon og ligger en hånd på Thors skulder. Thor vrider sig, og Anthon fjerner sin hånd. "Hvad lavede i?!" Gentager Thor mere vredt. Anthon og jeg kigger på hinanden. "Ikke noget Thor!" Siger jeg så. "Og det er så derfor jeg ser Anthon nærmest sidde på dig, og rører dig forskellige steder på kroppen?!" Vrisser Thor. En tårer løber ned ad min kind. "Undskyld" hvisker jeg. "Er det hende du har haft noget kørende med hele tiden?!" Siger Thor, og vender sig mod Anthon. Han nikker stille, og kigger ned i gulvet. Thor ryster på hovedet. "Hvor lang tid har i været sammen?" Spørger Thor. "Lidt over 1 uge" siger Anthon. "Har i haft sex?" Spørger Thor. Jeg kigger op på ham. Hvad er det for noget at spørge om? Da både Anthon og jeg ikke svarer regner Thor det selv ud. "Føj! Min lillesøster og min bedste ven?" Siger Thor. "Der er jo ikke noget at gøre ved det" siger Anthon. "Vi elsker bare hinanden" fortsætter han. "Gør du Anthon? Elsker du virkelig min søster? Var det derfor du gik i seng med Velentinaz i forgårs?" spørger Thor. Ordene stikker i mig som en kniv. Nej det er værre end en kniv. Anthon kigger hen på mig. Jeg kan mærke tårerne presse på. "Bland dig udenom Thor!" Siger Anthon, og forlader lokalet. Uden overhovedet at sige noget til mig.

Min berømte storebror - CityboisWhere stories live. Discover now