~

788 29 3
                                    

Merhaba. Uzun zaman olduğunun farkındayım. Ve hikayeye nasıl devam edeceğimi bilmiyorum. Sanırım dizinin gidişatından kopup farklı bir sona doğru yol alacağım. Umarım bu gidişattan memnun kalırsınız. Şimdiden teşekkürler.

Kolumdan tutulup çekiştirilince uyku sersemliğiyle ne olduğunu anlamaya çalıştım. Leo kolumdan tutmuş beni yataktan hızla çekmişti.

"Napıyorsun?" diye bağırdım ondan kendimi kurtarmaya çalışırken. Beni sürüyerek merdivenlerden adeta yuvarlarcasına aşağı indirip salonun ortasına fırlatınca yüzüstü düşmüştüm.

Neye uğradığımı şaşırmıştım. Başımı sallayarak kendime gelmeye çalıştım. Uykunun perdelediği zihnimi neler olduğunu anlamak için zorluyordum. "Bak bakalım!" diye bağırdı Leo, o ana kadar yerde yattığını farketmediğim Erik'i göstererek.

Ellerimin üzerinde doğrulup terden sırılsıklam olmuş ve kriz geçirircesine titreyen Erik'e baktım. Leo gelip kıyafetin boyun kısmını eline dolayarak beni ayağa kaldırdı. Yerde kıvranan Erik'in yanına götürüp tekrar bıraktı. "Şaheserini beğendin mi?" diye sorduğunda ışıktan kısılan gözlerimle ona baktım. "Beğendin mi?" diye bağırdı tekrar.

"Kapa çeneni!" dedim kendime gelmeye başlarken.

"Çenemi kapamayacağım Lily. Çenemi KAPAMAYACAĞIM." dedi parmağını bana doğrultarak.

"KAPA ÇENENİ!" dedim ayağa kalkıp ona yürürken. Kollarımdan tutup beni tekrar yere çarptı.

"Onun zehirlendiğinin farkında mısın? Onu zehirlediğinin farkında mısın? Isırığınla onu öldürüyo olduğun gerçeğinin farkında mısın?" diye gürlediğinde gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

"Bunu o istedi." dedim mırıldanarak.

"Senin hatalarınla uğraşmaktan bıktım! Uslanmıyor musun? Beynin nerede?" dedi parmağıyla kafama delercesine dokunurken.

Kolunu ittirerek ondan uzaklaştım ve Erik'in yanına gittim. Kafasını dizlerime yatırdığımda onu o halde tutmakta zorlanmıştım. Vücudu ısırığı kabul ediyor muydu ya da bu onu öldürecek miydi bilmiyorum. Ama hislerimden arınmış gibi sanki sonucun benim için bir şey ifade etmeyeceğini düşünüyordum. Erik'in elinden tutup onun acısını almak istediğimde Leo bana hayalkırıklığına uğramış gibi baktı.

Bakışı içimde bir şeylerin sızlamasına yol açmıştı. Vicdan azabı gibi bir şeydi sanki o sızlama. Gözlerim dolmasına ve bakışlarını üzerimden çekmemesine rağmen Leo'yu umursamayıp Erik'in acısını almaya başladım. Damarlarım siyaha dönerken sessizce ağlamaya başlamıştım.

"Öyle bakmayı kes." dedim ağlayarak.

"Ben öyle bakmayı kestiğimde yaptığın yanlış olmaktan çıkacak mı? Hani başka kimseyi dönüştürmek yoktu!?" dedi sinirinden dişlerini sıkıp.

"Ona geri kalan hayatı için istediği bir şey vermek istedim sadece." dedim içimi çekerek ağlamayı sürdürürken.

"David'den dolayı bunu ona borçlu olduğunu mu düşündün?" diye sorduğunda kafamı kaldırıp ona baktım. Bana acır gibi bakıyordu. Evet bunu David'den dolayı yapmıştım. EVET!

"Benden tek bir şey istedi. Buna hakkı vardı." dedim ne yapmam gerektiğini şaşırarak.

Derin bir nefes alıp verdikten sonra gözlerini bir şeye karar vermeye çalışır gibi sıkıca kapattı. Ben bir yandan Erik'in alnına düşen saçları geriye iterken bir yandan da sakinleşmesi için acısını almaya devam ederken Leo yukarı çıkmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

teen wolf: a new storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin