[ CAPTER 1 ]

2.9K 120 3
                                    

[ OUR OPPA ]
.
.
.
.
.
HOPE ENJOY..MIANHAE CAPTER 1 TAK BEST HEHEH

.
.
.
.
.
.
.

TeRKaDANG KiTA BoLeH JaDI PeLuPA TaPI ADa SaTU YaNG TAK BoLEH BUAT KiTA LuPA..IAITU ORaNG DI SaYanGI..KECuaLI KITA TeRKeNA AmNeSIA...

------------------------------------

.
.
.
.

=icheon airport=

''Welcom to korea..''

''Huwaaaahh!! Oppa kita dah sampai! Kita dah sampai! Yeeaaahh!"

6yeoja comel itu begitu teruja..setelah memijak kan kaki di korea..perjalanan yang ambil masa buat kan mereka letih namun di ganti dengan rasa bahagia..

''Gembira ti gembira juga..tapi saeng kan kena bantu oppa angkat barang ni..''kata xiumin oppa mereka..''biar sowon bantu..''kata sowon kakak di antara 6yeoja tu..eunha dan sinb ikut membantu xiumin beza dengan yuju yerin dan umji mereka ikut yuju melihat makanan yang kebetulan ada di airpoet itu..

''Oppa..kami lapar''kata yuju..

''Araseo..nanti kita makan tapi kena angkat barang ni dulu..agak'mya chingu oppa dah ada di luar..''balas xiumin yuju dan yang lain pun menganguk akur..mereka memasuk kan semua beg ke dalam pengangkut beg..lalu mereka keluar xiumin mencari chingu nya..

''Xiumin-ah!"

Xiumin di kejut kan oleh seorang namja ceria..

''Luhan!"xiumin pun memeluk'namja bernama luhan itu..''siapa namja rambut kuning..''bisik yuju pada umji..umji hanya angkat bahu nya..'''wow..jadi ini adik awak yang awak maksud kan tu..memang cantik dan comel..''puji luhan..''nae..ini luhan chingu oppa..dia lah juga yang cari kan rumah untuj kita..''kata xiumn pada saeng nya..yuju dan yang lain tak lupa'kenal kan diri mereka pada luhan..

''Well..pasti korang tak'sabar nak tengok rumah baru korng..''kata luhan..,mendapat kan sorokan dari gedis comel itu..luhan dan xiumin pun tersenyum berharap hari pertama di korea buat mereka happy..

''Bandar korea samgat cantik..''yerin memuji di mana luhan membawa mereka jalan keliling bandar sebelum balik..apa pun mereka masih baru dan perlu tau tentang korea..

''Korea tak ade bunga sakura..''sinb bertanya..

''ada..tapi tak secantik bunga sakura di jepun..kat korea ia jarang mekar hanya tertentu..ada sesiapa tau tentang bunga sakura..''luhan bertanya..umji terlebih dulu angkat tangan nya..

''Bunga sakura ada di setiap negara tapi..asal nya sebenar nya adalah di jepun..ia bersejarah di jepun..dan dari jepun lah juga bunga sakura wujud..''umji menjelas kan nya dengan teliti..

''boleh tahan..hidup di jepun pasti korang fasih bahasa jepun kan''kata luhan mereka pun menganguk..

''Okey..kita dha sampai..''kata luhan tak sedar mereka dah sampai di rumah sewa mereka..cukup puas hatimsebab ada banyak jiran..dan rumah nya juga besar..yuju terlebih dulu lari ke alaman rumah di ikuti yang lain..mereka suka kan bunga dan itu bagus bagi sowon yang suka hias bunga..

''Mereka macam anak² yang teruja dapat rumah baru''kata luhan membantu xiumin keluar kan beg pakaian..''hahha..bukan macam..dah memang budak kecil..apa pun pandai awak pilih rumah..cantik dan memuas kan..mereka sangat suka kan nya..''kata xiumin..''dah tentu..ini yang terbaik..saya suka melakukan nya apa lagi jika buat yeoja comel tu teruja macam sekrang..''balas luhan.,xiumin melihatnsaeng nya yang sibuk bermain..''macam tu lah juga saya rasa kan..''balas xiumin tersenyum..luhan pun masuk dan membawa separuh beg pakaian..

OUR OPPA> [ xiumin x Gfriend FF ]_completeWhere stories live. Discover now