XVI.RANDE

293 22 2
                                    

Ahojky!

Tak je tu další kapitola! Omlouvám se, že dlouho nevycházela. Neměla jsem čas. Tak snad mi to prominete. :)

Když jsem se probudila, oblékla se a došla si na snídani, zazněl hlas z rozhlasu: ,,Po snídani se všichni shromáždíme ve společenské místnosti. Děkuji za pozornost. Konec hlášení."

Ve společenské místnosti byla už paní učitelka. ,,Posaďte se. Chci Vám sdělit, že budete mít svoje vlastní poštovní schránky a tam budete moct dostávat dopisy od rodičů, kamarádů, ale i od Vašich spolužáků." Rozdala nám klíčky a mohli jsme jít.

Já jsem přišla ke schránkám a tam se začaly dít věci. Skříňka se zbarvila do modrých odstínů a objevily se na ní fialové ornamenty. Právě takovou schránku jsem vždycky chtěla... vydechla jsem fascinovaně.

Když byl večer, rozsvítil se můj klíček od schránky a to znamenalo, že mi přišel dopis. Byla jsem hrozně zvědavá, kdo mi co poslal. Asi si ze mě jedna ze spolužaček chtěla udělat legraci. Ale přesto jsem se šla podívat.

Odemkla jsem schránku a tam ležel dopis. Měl krásnou obálku, s květinami. Vzala jsem ji a šla směrem k mému pokoji. Tam jsem si sedla na postel a otevřela ho. Když byl otevřený, byl v ještě jedné obálce. Eahh...Na obálce bylo napsáno od Jakuba ♡...Začala jsem zrychleně dýchat, zalezla jsem si do koupelny, zamkla se a začala číst:

Ahoj, Clair,

Byl bych moc rád, kdybys přišla do zahrad ve 22:00. Počkám na tebe u vchodu do nich. Jakub

,,On mě právě pozval na rande!" Pomyslela jsem si.

Na budíku mi to ukazovalo 21:45. Oblékla jsem se do džínů, do trička, raději jsem si vzala i bundu a šla jsem.

,,Ahoj.", pozdravil mě. ,,Ahoj...", odpověděla jsem a začervenala se. ,,Půjdeme do těch zahrad?" zeptala jsem se po chvíli trapného ticha. ,,Jasně." řekl a vyšli jsme.

V zahradách jsme si povídali a smáli se. Po chvíli jsme ztichli a podívali jsme si do očí. Řekl něco, co bych do něj nikdy neřekla. ,,Máš krásné oči." ,,Děkuji." Pak byla zase pauza a pak...mi dal pusu...už zase...

Čtyři vládci, Čtyři živly Kde žijí příběhy. Začni objevovat