Pillow Talk
KrisHo OneShot(18+)ေျပာထားပါတယ္ ေခါင္းစဥ္ကိုက Pillow Talk ပါ ဟုတ္ကဲ့ ဟုတ္ပါတယ္ Rated M ပါ 18+ပါ .. မႀကိဳက္ရင္ အစကတည္းက မဖတ္ပါနဲ႔ ဖတ္ၿပီးရင္လဲ မbash ပါနဲ႔ ..
Fic Start -> -> ->
သူတို႔ေက်ာင္းပိတ္ရက္ဆို Suအိမ္မွာပဲ စုေနက် ... စုၿပီး ေတြ႕ေနက် ...
ဒီေန႔ေတာ့ အားလံုးက ရုပ္ရွင္ ၾကည့္ခ်င္ေနၾကသည္ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ မၾကည့္ခ်င္ ... Su အိမ္မွာသာ ေနၿပီး ေအးေအးေဆးေဆး ေနခ်င္သည္ ...
တကယ္ေတာ့ကြၽန္ေတာ္ Su ကို ခ်စ္ေနတာ ၾကာၿပီေလ .. Su ကို ဖြင့္ေျပာထားၿပီးေပမယ့္ Su က အေျဖမေပးေသးတာေလ ...
ခု Su အိမ္ကို အားလံုး ေရာက္ေနၾကၿပီး မုန္႔စားတဲ့ သူက စား .. Game ေဆာ့တဲ့သူက ေဆာ့နဲ႔ လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္ေနၾကသည္ ..
'ကဲ ရုပ္ရွင္ရံု လိုက္မယ့္သူ လက္ေထာင္ '
Yeol က ေအာ္လိုက္သည္ ...
Baek Luhan Sehun ကေတာ့ လိုက္မယ္ဆုိၿပီး လက္ေထာင္လိုက္ၾကသည္ ..မေထာင္တာက သူတို႔နွစ္ေယာက္ ...
သူမက ကြၽန္ေတာ့္ကို ၾကည့္လိုက္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ရယ္ျပလိုက္သည္ ...
သူမလဲ မသိမသာ ၿပံဳးသြားသည္ ...
'ကဲ ဒါဆို SU နဲ႔ Kris နဲ႔ မလိုက္ေတာ့ဘူးေပါ့ '
'အငိး '
နွစ္ေယာက္လံုး ေျဖလိုက္ၾကသည္ ...
'ကဲ ဒါဆို ငါတို႔ သြားၿပီေနာ္ '
အတြဲနွစ္တြဲကေတာ့ ညီညာစြာ တစ္ေယာက္ခါး တစ္ေယာက္ဖက္ကာ အိမ္က ထြက္သြားၾကသည္ ...
အိမ္ထဲမွာ က်န္ေနတာ သူမနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ ...
ပထမေတာ့ ေအးေဆးစြာ ဇာတ္ကား ထိုင္ၾကည့္ေနၾကသည္ ..
ဇာတ္ကား တစ္ကား ၿပီးသြားသည္ ... ၿပီးသြားလို႔ လိုင္းေျပာင္းလိုက္သည္ .... လို္င္းေျပာင္းလိုက္ေတာ့ မင္းသားနဲ႔ မင္းသမီး ခ်စ္ရည္လူးေနသည့္ အခန္း လာေနသည္ ...ကြၽန္ေတာ္ အျမန္ေျပာင္းလိုက္ၿပီး တျခားလိုင္းပဲ ၾကည့္လိုက္သည္ ..