Jsem Caroline, je mi 16 let a studuji gympl. Moje kamarádka se jmenuje jmenuje Stella a jí je taky16. Je to moje bff. Vždycky di pomáháme, ale nikdy se nehádáme. Kednou jsem přišla do školy a přišel za mnou kamarád a řekl, ať k němu večer příjdu. Potom mi řekl ahoj.
..................,.........,.......,....................'..................................
Z pohledu StellyAsi to myslel nějakým randem nebo nějakou návštěvou.
........,,,,,,,,,,,,,..............................................................l........
Z pohledu mně
Asi máš pravdu. Myslel asi to rande :-) . Já jdu Ahoj :-) .
Potom jsem ze školy zrovna šla k tomu kamarádovi kde múžuvi klidně spát :-) .
............,,,,,,,,,,,,,,....................................................................
Z pohledu kamarádaTa je tak krásná.
Potom jsem si šla udělat snidani a potom jsem dala pisi kamarádovi. Jeho jméno je Charlie. Bydlí s jeho babičkou a tátou.
..............,..,....,..,,,,,,,.........,...........,.........,................,.............
Z pohledu mněTen je taj krásný :-* . Ten by mě jako za svoji holku hnedka za vterinu přijal :-) .
Potom jsem od nich šla až k nám domů...
Tady je první kapitola. Doufam, že se vám líbila. Budu rád za vote nebo koment :-) .