ΚΕΦΆΛΑΙΟ 31

422 46 40
                                    

*Πλευρά Μαρίας*

Να τι θέλει να μου πει ο Πέτρος που δεν ξέρω.

Με πλησιάζει και αρχίζει.

Πέτρος - Λοιπόοοον
Νικ - Σταμάτα!
Τι γίνεται δεν μου φαίνεται και πολύ αμαστωμενος πάντως....

*Πλευρά Νικ *

Ο Πέτρος μπήκε μέσα και ήθελε να της πει για το στοίχημα. Δεν ξέρει ότι της το έχω πει. Αν το μάθει θα βρει μεγάλο μπελά. Θα την μπλέξει στις ομάδες του και δεν θα το αφήσω ποτέ να συμβεί αυτό!!!

Πέτρος - Λοιπόοοον
Νικ - Σταμάτα
Δεν φοβάμαι πολύ και πιστεύω η Μαρία το κατάλαβε. Αχχ πως με ξέρει.
Νικ - Άσε την έξω από αυτό.
Λέω και του πιάνω τον καρπό.

Πέτρος - Χα τι έγινε Νικολάκι ερωτευτήκαμε;
Νικ - Δεν σε αφορά.
Κρατήστε με θα τον σκοτώσω!

Πέτρος - Κι όμως.
Λέει και με σπρώχνει
Νικ - Άσε την έξω γαμωτο.
Λέω και του χωνω μια μπουνιά.

Η Μαρία ξαφνικά μπαίνει στην μέση.
Μαρία - Τι είναι αυτό που πρέπει να μάθω;

Πέτρος - Λοιπόοοον.
Γαμωτο θα καταλάβει ο Πέτρος ότι ξέρει πρέπει να την ειδοποιήσω κάπως.

Νικ - Μαρία έλα λίγο μαζί μου.
Λέω και πάω κοντά της. Ο Πέτρος μπαίνει μπροστά μου καιε σπρώχνει. Γαμωτο. Πως θα την ειδοποιήσω τώρα; Η Μαρία τον βαράει στο αδύνατο του σημείο και αυτός λυγιζει. Τελικά είναι έξυπνη. Την τραβάω γρήγορα στην κουζίνα και της λέω γρήγορα.

Νικ - Κάνε ότι δεν ξέρεις τίποτα από αυτά που θα σου πει. Γίνε υπερβολική, κλαψε, χτύπα και μην ρωτάς γιατί απλά κάνε το σε παρακαλώ.

Εκείνη έγραψε και ο Πέτρος μας πλησίασε. Εγώ την έπιασα και την φίλησα ώστε να μην καταλάβει τίποτα ο Πέτρος. Αυτός μας πλησιάζει και μας χωρίζει.

Πέτρος - Αχχ συγνώμη που χαλάω την καλή σας στιγμή, αλλά ήρθε η ώρα της αλήθειας.

Μαρία - Ακούω. Λέει ενώ μου ρίχνει ένα δολοφονικό βλέμμα. Μπράβο το κορίτσι μου!
Πέτρος - Ο φίλος σου από εδώ θα βιαζε μια κοπέλα και αν δεν ήμουν εγώ θα την είχε πνίξει.
Ένας λυγμός βγήκε από το στόμα της. Τελικά το πάει πολύ καλά.

Πέτρος - Που να δεις και τα άλλα.

Η Μαρία είχε πλέον βουρκωσει. Το πάει πολύ καλύτερα από ότι περίμενα!
Πέτρος - Δεν αγάπησε ποτέ του κοπέλα. Όταν χωρισατε πήγε με άλλη και πότε δεν σε ήθελε πραγματικά. Ότι κάνατε ήταν ένα στοίχημα.
Νικ - ΣΤΑΜΆΤΑ ΤΩΡΑ!!!
Πέτρος - Τι μας πονάει η αλήθεια Νικ;
Νικ - Λες ψέματα.
Η Μαρία είχε βουρκωσει για τα καλά. Εγώ της πιάνω τα χέρια και της λέω

Νικ - Μαρία ποτέ δεν θα σου το έκανα αυτό, αλήθεια λέω σε παρακαλώ! Σε αγαπάω!!
Της κάνω νόημα να με χαστουκίσει. Μου γνεφει διακριτικά και με χαστουκίζει. Ουυυ πόνεσε. Εγώ πιάνω το μάγουλο μου από τον πόνο.

Μαρία - ΗΛΗΘΙΕ! ΥΠΟΚΡΙΤΗ! ΔΕ ΣΙΧΑΊΝΟΜΑΙ! ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ! ΣΕ ΣΙΧΑΊΝΟΜΑΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ!

Λέει και αρχίζει να κλαίει. Πάει στο σαλόνι και βάζει τα παπούτσια της. Ώρα για να γίνουμε ποιο πειστικοί.

Την πιάνω από τον καρπό και την γυρνάω. Φίλε έχει κοκκινήσει από το κλάμα. Το πάει πολύ καλά. Έτσι μου έρχεται να την αγκαλιασω και να την αφήσω για πάντα εκεί

Νικ - Που νομίζεις ότι πηγαίνεις;
Μαρία - Εμείς έχουμε τελειώσει. Δεν θα σου δώσω αναφορά αγοράκι μου.
Λέει και τραβάει το χέρι της από το το κράτημα μου.
Η καρδιά μου ραγησε ακόμα και να δεν τα έλεγε αληθινά αυτά...

Έβαλε γρήγορα τα παπούτσια της, πήρε την τσάντα της και έφυγε ενώ χτύπησε δυνατά την πόρτα.

Νικ - Ρε μαλακά γιατί;;;
Λέω και τον πιάνω από τον γιακα.
Πέτρος - Δεν έχει δει ακόμα τίποτα!
Με σπρώχνει και γαμωτο είναι πιο δυνατός από εμένα.

Πέτρος - Θα το μάθουν όλοι όσοι αγαπάς! ΟΛΟΙ
Νικ - Τι σου έχω κάνει γαμωτο; Τι θες πια από εμένα;
Πέτρος - Αλήθεια δεν ξέρεις ρε μπασταρδε;
Νικ - ΟΧΙ δεν ξέρω!!!! Συνελθε! Δεν σου έχω κάνει τίποτα.
Πέτρος - Νομίζεις. Μου κατέστρεψες την ζωή.
Μα για τι πράγμα μιλάει;

Νικ - Για ποιο πράγμα μιλάς;
Πέτρος - Αντε στον διαολο μαλάκα. Που δεν ξέρεις κι όλας!
Μου χώνει μια μπουνιά και φεύγει. Γαμωωω ποναω!!!!

*Πλευρά Μαρίας *

Όταν ο Νικ μου είπε να είμαι υπερβολική να κλαψω, να τον χαστουκίσω, να τον βρισω δεν ξέρω γιατί αλλά τον είδα αναστατωμένο. Μου είπε ότι θα μου πει μετά και το σεβατηκα. Όταν ο Πέτρος μιλάγε, έλεγε πράγματα που ήδη ήξερα.
Το να κλαψω ήταν πολύ εύκολο κομμάτι. Απλά είδα στο πρόσωπο του Νικ την θεία μου και τον Κώστα και όλα έτοιμα. Ήταν πραγματικά εύκολο να κλαψω, όμως να χτυπήσω αυτόν που αγαπώ χωρίς λόγο ήταν ότι χειρότερο για εμένα. Η καρδιά μου ραγησε μόνο στην σκέψη. Τώρα έχω φύγει από το σπίτι του και πάω προς το δικό μου. Δεν έχω καταλάβει τον λόγο που έγινε αυτό, αλλά μου είπε ότι θα μου αξιγίσει αργότερα. Έχω άγχος όμως.






______________________________
770 λέξεις <3
Λοιπόν τι έχετε να πείτε;
Ο Πέτρος λίγο κοπανος εε; Χαχαχ τι λέτε να του έχει κάνει ο Νικ; Πείτε μου γνώμες. Το επόμενο κεφάλαιο θα έχει το ραντεβού Σωτηρίας - Μανώλη.
Θα μπει αύριο!!!
Το τραγούδι Jet black heart - 5sos
Το λατρεύωωωωωωωωωωωωωωωω!!
Έχω τρέλα μαζί τους από ότι καταλάβατε!
Με αυτούς και τους R5!
Εσάς πια είναι τα αγαπημένα σας συγκροτήματα, τραγουδιστές ή τραγουδίστριες;
Mine
Justin Bieber
Selena Gomez
R5
5SOS

Kisses,
Stella_Lynch_babe

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ