Larissa P.O.V
We hadden nog twee dagen om ons voor te bereiden. Ik was mijn eigen super technieken aan het verbeteren. Ineens kwam Mark aanrennen.
"Larissa!!"
"Wat is er" zei ik een beetje bot omdat ik net lekker bezig was.
"Xavier is geblesseerd geraakt!"
"Wat?! Alweer" zei ik verbaast. Hij had nu al zoveel blessures gehad.
"Kom nou maar!"Ik rende naar waar Xavier aan het trainen was maar er was niks aan de hand.
"Mark, hij heeft helemaal niks."
"Wacht hu? Maar Levi zei dat hij geblesseerd was geraakt" zei Mark verbaast.
"Maar hij speelt gewoon."Xavier had door dat we hem keken. Hij kwam op ons aflopen.
"Euhm... wat is er" vroeg Xavier verbaast.
"Mark hoorde dat je geblesseeerd was" zei ik.
"Nou nee hoor, ik was gewoon aan het trainen."
"Weet je het zeker? Toen je dat ene kreeg zei je ook dat er niks was" zei Mark serieus.
"Nee echt het gaat. Ik ben nu die blessures wel zat."
"Jaja" zei Mark en hij geloofde Xavier niet.
"Ga zitten Xavier, ik ga je even controleren."Xavier ging met tegen zin zitten en deed zijn schoenen uit. Ik controleerde zijn spieren maar er bleek niks mis te zijn.
"Zie je wel. Ik heb niks" zei Xavier en keek ons aan.
"Oke nu geloof ik het" zei Mark en knikte.
"We moeten maar eens langs bij Levi" zei ik en ik keek naar Mark.
"Ja is goed. Euhm... Xavier sorry dat ik je hier mee heb gestoort..."
"Haha geen probleem" zei Xavier met een glimlach.
"Maar ga jij maar weer door dan gaan wij naar Levi" zei ik en gaf een kus op Xavier zijn voorhoofd.
"Vinden jullie het erg als ik mee ga?"
"Euh nee hoor... doe je schoenen dan wel weer aan" zei ik want hij stond nog steeds op zijn sokken.
"Jaja" zei hij en hij deed zijn schoenen weer aan.Levi P.O.V
Zometeen zou ik bezoek krijgen van een paar teamgenoten. Mijn plannetje begint te werken. Ik sloop het team van binnen uit en als iedereen elkaar steeds minder gaat vertrouwen dan stort dat hele team in. Zo kunnen ze niet meer meedoen en verliezen ze.
Ik zag ze al aankomen lopen. Ik had niet gedacht dat Xavier ook mee zou komen maar dat is alleen maar een voordeel. Binnenkort zal het team hun alle 4 haten en niemand zal elkaar meer vertrouwen.
Esmee P.O.V
Ik was samen met Jude aan het trainen maar het was niet zoals anders.
"Heey wat is er" vroeg ik en ik liep naar Jude toe.
"Nou..."
"Vertel, waar zit je over in?"
"Vind je mij echt leuk?"
"Waarom vraag je dat."
"Gewoon... vind je mij nog wel leuk?"
"Nee ik vind je niet meer leuk" zei ik met een big smile.Jude had wel door dat het niet waar was. Hij begon me te kietelen.
"Vertel me de waarheid" zei hij met eeen glimlach.
"Nee nooit" zei ik tussen het lachen door.
"Dan krijg je de kietel dood!
"Oh nee toch" zei ik en ik ging op de grond liggen om mezelf te verdedigen.Jude bleef maar door gaan.
"Oke ik geef me over!!"
"Vertel je dan de waarheid?"
"Jaaaa stop!!"Jude stopte en kwam heel dicht bij met zijn gezicht. Ik deed zijn bril af om in zijn mooie ogen te kijken.
"Is dat beter ofzo" vroeg Jude en keek mij recht in mijn ogen aan.
"Zo zie ik je ogen eens een keer."
"Ah maar vertel je de waarheid nou nog."
"Jaja, ik hou heel veel van je."
"Echt?"
"Jude Sharp hou eens op met twijfelen. Ik hou heel van je" zei ik en gaf een kus op zijn voorhoofd.
"Mooi zo" zei Jude en gaf een kus op mijn lippen.
----------------------
We hebben de 2 K gehaalt!! Echt heel erg bedankt dat jullie dit verhaal lezen!! Ik had in het begin nooit gedacht dat ik zoveel reads zou krijgen en al helemaal niet dat er een tweede deel van is!! Esmee en jude zijn schattig samen hé. Ik dacht ik moet die twee ook maar weer eens laten komen. Nogmaals heel erg bedankt!! Bedankt voor het lezen!
JE LEEST
Stay strong(Xavier Foster-Love story)
FanfictionHet tweede deel van Hold on. Larissa komt terug van haar studie uit het buitenland. Ze heeft geld gespaart voor Xavier zijn operatie maar ze heeft nog niet genoeg. Ze word ook gevraagt om in het Japanse team mee te spelen maar zou ze dat doen? en wi...