Sadece sen ve ben.....Lucy

270 16 0
                                    

-Ehem....?
-Ne?
-Ateş yakmak bu kadar zor mu gerçekten?Bana bırak!dedim ve Kate'in elinden taşları aldım.Ateş yakmak için kıvılcım gerekliydi ve biz ancak bunları bulabilmiştik.
         Ellerimle bir kaç kez taşları sürttüm.Sonra bir kıvılcım çıktı.Gülümsedim.Natsu olsa bunlara gerek kalmazdı.Onu hatırlayınca özlemim geri geldi.Kısso!
        Başımı bir sağa bir sola salladım.
Aklımdan bu düşünceleri çıkarttım.Kate bana alık alık baktı.
-Bir şey mi oldu?
-E..eh,hayır.Sadece aklıma biri geldi,hepsi bu. :)
-Anladım...şey....Lucy,seninle konuşmalıyız.
-Kral konusu herhalde...?
-Evet.
-Tahmin etmiştim.
-Oraya gitmen lazım Lucy.
-Neden?Bana bunu söyle,sonra gideceğim Kate.Söz.Ben sözümü tutarım.Kimseye güvenmediğini ve inanmadığını fark ettim ama bu sefer inan.Söyle,gideceğim.
      Derin bir nefes aldı ve gözlerini bana dikti.İsteksiz bir şekilde gözlerimi kaçırdım ondan.
-Senin gücün bu evren için bir...istisna.
Çok güçlüsün.Yani bu dünyada.Diğerlerini bilemem.Ama eminim ki oralarda da güçlüsün.Kral bile senin bu gücünü sezdi.Ne olduğunu bilmiyoruz ve öğrenemeyiz de.Bunu herkes fark etti çok önceden.
Gücün bir asa tarafından emilecek.Bu şekilde Kral,diğer dünyaları da yönetebilecek.Şu halinde sen bile onu yenemezsin çünkü büyülerini kontrol edemiyorsun.Neyse.Bu asa...ııı....nasıl desem ....çok güçlü ve senin gücünle yenilmez olacak.
-Peki ya sen?Neden onun için çalışıyorsun öyleyse?!Bu Kral  kötü!Bunu sen de biliyorsun!
-E..evet.Ben aslınsa zorunlu çalışıyorum.
-Zorunlu mu?!
-Evet...
-Neden?!
-Ailevi sorunlar.Bu...bu seni ilgilendirmez.....Dedi kısık sesle ve başka bir tarafa döndü.Anlamıştım.Ben ve o Kralı yenmeliydik.
-Kate.
-Ne.
-Sen ve ben.Kralı yeneceğiz.
     Bana doğru şaşkınlıkla döndü.Nasıl anlamını taşıyordu sanki gözleri.Planı anlattım.
-T-Tamam...
-Ama bundan önce...
-Bunsan önce....?Ne?
-Birilerini bulmalıyız
      Ofladı ve tamam anlamında başını salladı ve hiç yapmadığı bir şey yaptı.
     İçten bir şekilde gülümsedi.
   






:)

FairyTail:YıkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin