TŘICÁTÁ TŘETÍ ČÁST

122 5 0
                                    

*BRR BRR*

Probudila mě SMS.

Ve: Ahoj Kelss. Až budeš mít čas, zavolej! :)

- Stálo ve zprávě-

Bylo psáno ve zprávě. 10:56 - Ukazoval čas na displeji.

Kelssie: Jsem mimo Anglii, hned jak se vrátím se ozvu. :) xx

Odložila jsem telefon a protáhla se. Chvilku jsem se koukala do rohu místnosti a poté se zvedla a šla obléct.

Oblékla jsem si Triangle plavky, pruhované basic tričko a černý klobouk. (Zde, bez těch podkolenek a bot....Kelss je naboso :D  ----> )

Vykonala jsem ranní hygienu a přešla na horní palubu, pro snídani

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vykonala jsem ranní hygienu a přešla na horní palubu, pro snídani. U stolu seděla Anne, Joe a Harry. Všichni opět jen v plavkách - až na Anne ta měla přes ramena přehozený zeleno - modrý šátek.

,,Dobré ráno.'' Usmál se na mě Joe. ,,Dobré.'' Úsměv jsem mu oplatila a sedla si vedle něj. (Naproti mě seděla Anne a křížem Harry.)
,,To vypadá dobře.'' Nadzvedla jsem uznale obočí, když přede mě číšnice postavila talíř, na kterém byla miska s bílým jogurtem ve kterém plavalo různé ovoce a kousky čokolády. Vedle byl pomerančový džus - narozdíl od ostatních moc nesnídám. Prohrábla jsem své plavé vlasy a hned se na tu delikatesu vrhla.

,,Jaktože jsi večer odešla tak brzo Kelss?'' Ptala se Anne potom, co jsme dojedli a šli si lehnout na naše oblíbená lehátka - všichni čtyři. ,,Nebylo mi dobře.'' Zalhala jsem a posadila se na krajní lehátko, hned vedle Joa. ,,Aha.'' Přikývla.

Přetáhla jsem si přes hlavu tričko, které položila na zem vedle lehátka. Položila se na záda a mé tělo se opět začalo připravovat na relax a novou barvu kůže - doufám, že nebude červená.

,,A z čeho ti bylo špatně?'' Rýpl si do mě Joe. ,,Když si se líbala s Kevinem nevypadala jsi, že by ti bylo špatně. Spíš naopak.'' Pokračoval. Neodpověděla jsem a pouze na něj vyplázla jazyk. ,, Ahoj.'' Přišel Kevin a v jeho závěsu byla Ellen a Kendall. ,,Čau.'' Pozdravili jsme sborově.

Ellen s Anne někam odešli a na místo Anne si lehla Kendall v dokonalých plavkách, které krásně seděli na jejím hubeném těle. Kevin si lehl na MÉ lehátko. ,,Hej! Najdi si svoje.'' Shodila jsem ho. ,,Au!'' Zasmál se a přešel k jinému lehátku. ,,Dobré ráno.'' Přiskotačil k nám usměvavý Derill a také si vybral jedno z lehátek.

,,Kelss jdeš si zaplavat?'' Zeptal se mě Kevin. ,,Jdu.'' Souhlasila jsem a pomalu šla k žebříčku, který vedl přímo do moře.

Uplavala jsem sotva dva metry a už jsem byla udýchaná. ,,Copak už nemůžeš?'' Obrátil se ke mě Kev, co byl přede mnou asi metr a půl. ,,Ne - Ah.'' Zalapala jsem po dechu. ,,Co je?'' Uchechtl se. ,,Něco se mi otřelo o nohu.'' Řekla jsem a zůstala strnulá na místě. Jediné, co jsem tělala byly menší kopance, abych udržela svou hlavu nad vodou. ,,Ale jdi ty.'' Pocákal mě Vodou přímo do očí, ale já se ani nehla. Mám velký strach ze všech mořských potvor - obzvlášť žraloků a tady být můžou a taky že někde určitě jsou. ,,Kelss, neboj! Všude tady máš nějaký rybky a podívej se ke svým nohám, voda je tu průzračná a já dobře vidím, že kolem tebe plavou sotva patnácti centimetrový rybičky.'' Snažil se mě uklidnit a já si trochu oddechla a podívala se pod sebe. Opravdu tam nic nebylo, ale hloubka to byla pořádná. ,,Pojď ke mně.'' Nátáhl uce směrem k mé osobě a sladce se usmál. Na sucho jsem polkla a udělala dvě tempa, ale z mého pohybu mě vyrušila rána za mnou - něco za mnou skočilo. ,,Ah!'' Vyjekla jsem a rychle přeplavala ke Kevinovi. Nalepila jsem se k němu, co nejvíce to šlo. Málem ho i utopila.

Začal se strašně smát. ,,Co ti je?'' Řekl pobaveně chraplák za mnou - Harry. Odstrčila jsem se od Kevina, který se ve vodě pohyboval dost křečovitě od hlasitého smíchu. ,,Ty debile!'' Otočila jsem se směrem k tomu kudrnáči. ,,Vydsil si mě!'' postříkala jsem ho slanou vodou. ,,Moje oko!'' Promnul si oči a přiblížil se ke mně. ,,Vždyť jsem nic neudělal!'' Bránil svou osobu a laškovně se usmíval. ,,Málem jsem dostala infarkt!'' Rozmáchla jsem rukama a tím ho opět ostříkla. ,,Já zapomněl. Kelssie a mořský živočichvé se rovná nejlepší kámoši.'' Vyplázl jazyk a objal mě. ,,Ty se mě nedotýkej!'' Odstrčila jsem ho od sebe a odplavala blíže k lodi. ,,Zlato! Něoc ti chybí!'' Okřikl mě Hazz, zastavila jsem svá tempa a otočila se na něj. Viděla jsem Harryho kousek ode mě, jak se nechá houpat vlnami a v ruce drží vršek od plavek - od mých plavek! ,,Ty debile!'' Co nejrchleji jsem jednou rukou zakryla své dvě partie a přeplavala k němu.

,,Vrať to!'' Snažila jsem se je získat zpět, ale ruku s mý svrškem zvedl do výše k nebi a já tam pochopitelně nedosáhla. Snažila jsem se ho potopit, ale s jednou rukou to bylo obtížné. ,,Harry..'' Fňukla jsem udýchaně. ,,Ano?'' Drze se usmál. ,,Vrať mi ty plavky!'' Procedila jsem skrz zuby a jednou rukou se přidržovala jeho ramene, aby se nepotopila. ,,Co za to?'' ,,Nic.'' Uchechtla jsem se. ,,Tak to ti je nevrátím.'' Zakroutil hlavou. ,,Fajn! Co chceš?'' Zamračila jsem se. ,,Mám tři malé prozbičky.'' Naklonil hlavu. ,,No?'' Vydechla jsem ztěžka. ,,Chci, aby ses už nemračila. Chci pusu a abys mi odpustila.'' Uculil se. ,,To poslední asi nezvládnu.'' Přihmouřila jsem oči. ,,To je mi líto.'' Řekl sarkasticky. ,,Nemůžu ti furt odpouštět!'' Pustila jsem se jeho ramene. ,,Já vím, že to byla blbost, ale už se to nebude opakovat.'' ,,Jsem unavená.''  Změnila jsem téma a on mi podal plavky.

,,Otoč se.'' Nechápavě jsem zvedla obočí. ,,Uvážu ti je.'' Usmál se. Pomocí pár temp jsem se k němu otočila a on během pár sekund uvázal mé plavky. ,,Děkuju.'' Špitla jsem a plavala směrem k lodi , Harry za mnou - ani si nepamatuji, kdy Kevin odešel. Snad se nebude zlobit.

___

Ness


Style(s) - POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat