Când m-am trezit din somnul meu profund , primul lucru pe care l-am observat a fost că cineva stătea lângă mine.Era băiatul din mașină , băiatul pe care l-am observat din prima.Eram singuri în micuța încapere în care mă aflam de când ajunsesem în locul acesta îngrozitor.Nimic nu era schimbat.Mi-am întors ușor capul spre el și am tresărit când am observat că el mă fixa cu privirea.Mi-am luat imediat ochii de la el..nu îl puteam privi în ochi..Gândurile mele s-au spulberat la auzul cuvintelor lui.
- Ești bine? m-a intrebat cu o ușoară reținere.
- Cine ești si ce vrei? l-am întrebat furioasă fără ca măcar să îl privesc.
- Nu contează cine sunt și ai să aflii imediat ce vrem.
Înainte să mai apuc să zic ceva , în micuța cămăruță și-a făcut apariția alt bărbat pe care l-am recunoscut imediat.Era cel care în mașină m-a adormit.M-am ridicat imediat de pe salteaua uzată de pe jos si m-am dus în colțul opus fată de unde era el.Inima a început să imi bată nebunește iar la contactul vizual cu el am crezut că o sa îmi iasă din piept.În mașină nu avusesem timp să îl studiez dar acum toate trăsăturile lui se vedeau clar.Crezusem că răpitorii nu au mai mult de 20 de ani dar el avea în jur de 25.Era cam palid la față,cu un păr destul de lung prins aranjat la spate într-o coadă iar ochii lui căprui se potriveau excelent cu restul feței lui.Avea un tricou negru destul de uzat și o pereche de jeansi albastrii rupți pe ici-colo.
- Dimitri , fratele tău are nevoie de tine.
Abia atunci am observat că bărbatul i se adresase băiatului din fața mea.La auzul cuvintelor lui tânărul s-a încruntat și a ieșit din încăpere grăbit.Când mi-am întors privirea spre celălalt bărbat rămas în încapere fiorii au pătruns în interiorul meu.Se îndrepta spre mine cu o privire perversă pe chip și atunci am știut ce avea să urmeze.Viața avea să imi fie ruinată.M-am îndepartat cât am putut de mult de el până când spatele meu a atins zidul rece.Nu aveam unde să fug , nu aveam ce să fac , eram singură fără pic de ajutor.Bărbatul din fața mea și-a întins mâna spre chipul meu iar când am încercat să îl opresc , mâna mea parcă se lovise de o piatră.Era prea puternic iar eu eram o simplă fată firavă și slabă.Nu aveam nici o șansă împotriva lui.Mâinile lui au coborât încet spre talia mea și dintr-o singura mișcare am ajuns cu fața la perete.A început să rupă hainele de pe mine.Degeaba mă zbăteam , era prea puternic.Înainte să imi dau seama rămăsesem în lenjeria mea intima în fața lui.M-a întors din nou cu fața spre el.Nu il puteam privi în ochi așa că mi-am lăsat privirea în jos și atunci mi-am dat seama că mi-am creat o breșă.Cu toată puterea pe care am avut-o i-am tras bărbatului din fața mea un picior unde avea să îl doară cel mai tare.Totul s-a întâmplat rapid și în circa 3 secunde era pe jos în fața mea țipând și văitându-se de durere.Am fugit spre ușa care spre surprinderea mea rămăsese deschisă.Ce idiot..cine lasă ușa deschisa în asemenea situații?Am închis ușa dupa mine cu lacătul și am urcat scările în graba pâna la ușa de sus.Am scos precaută capul printr-o mică crăpătură asigurandu-mă că nu aveam să dau de cineva prea curând.Holul din fața mea era gol așa că am ieșit și am început să înaintez nesigură înainte.Pe hol erau în jur de 4 uși fiecare ducând spre altă încăpere , și atunci am auzit lucrul de care îmi era cel mai teamă.Voci.
YOU ARE READING
Pot fi eu răpitorul tău?
RomanceÎn momentul în care tânăra Allison este răpită de către 4 tineri misterioși începe să cunoască senzația de teamă și de frică de care nu a avut parte niciodată.Întâmpină greul la fiecare pas și încearcă să își salveze pielea de fiecare dată când este...