bölüm 1

303 16 11
                                    

Telefonumun alarm sesiyle göz kapaklarimi açtım. Biraz tavanla bakistiktan sonra yanimda yatan kizi farketmistim, gene geceden kalma oldugumu hatırladım zaten hep tek gecelik iliskilerim olurdu, bi daha o kızları görmezdim bile hatta isimlerini bile bilmezdim.

Artık kalkma vakti olduğunu düşünüp yataktan kalktım saate baktığım da 11:25 ti ve şirkete geç kalmıştım ama işe hiç gidesim yoktu. Becky ye mesaj atıp bugün gelmicegimi bildirdikten sonra telefonu kenara bırakıp direk dusa girdim.

Küvete su doldurup içine girdim nerdeyse yarim saattir küvetin içindeydim ve çıkma vakti olduğunu hatırlayıp küvetten ciktim, bornozumu giyip odaya geçtim ismini hatirlamadigim kiz odada yoktu. Gittiğini düşünüp dolabima yöneldim ic camasirlarimi, ardından siyah dar bi pantolon, beyaz bi tişört ve deri bi ceket çıkarıp yatağa koydum.

Saçlarım çok uzun olmadığı için kurutmam kolay oldu.
Giyindikten sonra hafif bi makyaj yapıp odadan çıktım.
Merdivenlerden inerken aşağıdan sesler geliyordu. Bugün calisanlarim izinliydi. Ama ismini hatirlamadigim kiz aklıma geldi gitmemismiydi bu diye düşünürken mutfağa girdim ve gördüğüm de kahvaltı hazırlıyordu.

Fakat tek gecelik iliskilerim de bu kadar uzun sürmez sabah oldu mu kizlar giderdi. Ama belli bu kizin gitmeye niyeti yoktu. Beni fark etmemişti ben ses yapınca irkilip arkasını döndü güler bi yüzle

"Günaydın Bella"
"Sanada günaydın hmm, ismin neydi." Kızın suratı asilmisti, ama ne yapabilirim ki tek gecelik nede olsa.

"Ismim Edith"
"Tamam şimdi Edith ben gidiyorum, ben gelince burda olmazsan sevinirim."
"Ama ama neden gitmemi istiyorsun, gece çok güzel vakit geçirdik."
"Seninde dedigin gibi gece diyosun, ben tek gecelik ilişkilere açığım canım."
"Lanet olsun Bella pisliğin tekisin"
"Evet canım öyleyim napalim, ve ben gidiyorum gelince burda olmazsan sevinirim.

Kız arkamdan bağırıp duruyordu. Ama umrumda bile değildi telefonumu ve arabamın anahtarlarını alıp evden ciktim. Ev darmadağın olacağına emindim, bütün kızlar bunu yapardi çünkü, 1 saat sonra bi temizlikçi gönderirdim nede olsa.

Garaja girip arabama bindim her zamanki yere gidicektim, mezarlığa arabamı çalıştırıp yola çıktım 15 dakika sonra mezarlığa vardım, haftanın 3 günü gelirim buraya onları yalnız birakmiyorum hiç bi zaman. Onların yanına geldiğimde, eğilip onlarla konuşmaya başladım.

"Anne, baba ben geldim. Sizi çok özledim gene dayanamıyorum sizin yoklugunuza, siz varken ben çok masumdum kimseye zarar vermezdim kimseyi uzmezdim, a-ama siz yoksunuz ben kötü biri olmaya başladım. Herkesi üzüyorum, siz bunu görüyorsunuz ve bana kızıyorsunuz biliyorum. Bunları söylerken kendimi tutamayıp ağlamaya başladım. Çünkü 2 yıl önce gözlerimin önünde anne ve babamin ölümlerini izledim.

2 yıl önce

"Tatlım hadi geç kalıyoruz gitmemiz gerek" bu annemin sesiydi tatile cikcagimiz için uçağa yetismemiz gerekiyordu.
"Tamam anne iniyorum 2 dk ya kadar."
Merdivenlerden koşar adım inip annemin bana göz devirmesini izledim.
"Hadi Bella geç kaldık, uçak 1 saat  sonra kalkicak."
"Hadi ama anne uçağı kacirirsak, kendi ucagimizla gideriz." Evet baya bi zenginiz ve kendi uçağımız var. Fakat babam her normal insan gibi insanlarla dolu uçağa binmeyi seviyor. Bunları düşünürken dışarıda olan babamini sesini duydum.

"Bayanlar biraz hızlı olun uçağı kacircaz, Sonra da arabayla gitmek zorunda kalicaz."
Bunu duyar duymaz valizimi kaptigim gibi evden ciktim çünkü arabayla fransaya gitmek istemem, babam geldiğimi görür görmez gülmeye başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ateş Ve Su (GirlxGirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin