!!!UWAGA!! Przed przeczytaniem weś pod uwagę że to fanfiction nie ma na celu nikogo obrazić i dzieje się w alternatywnej rzeczywistości- czyli ta andżelika nie odzwierciedla prawdziwej i te wydarzenia nie są oparte na faktach. !!!UWAGA!!
Obudziłam się w lesie z kijem wbitym w oko. Poczułam się żałośniE. Tel rozładowany ale naszczęście miałem powerbanka! Podładowałam swojego ajfona 6s rose glf 64 gb i chciałam sprawdzić snapa i ponagrywać trochę snapixów lel. Włączam sb apkę jak zawsze i paczę w ekran. Ukazała mi się moja twarz, byłam strasznie zarośnięta i mejkap mi się zmazał. JPRDL! Powiedziałam sama do siebie. Sprawdze fb pomyślałam, jak chciałam tak zrobiłam ale przeżyłam szok. Byłam w tym jebanym lesie przez ponad rok! Moi fani myśleli że nie żyje i dali mi unsuby i unfollowy ja nie moge!!!!
Proszę się skupić i jeszcze raz mi powiedzieć czemu pani pobiła tego bezdomnego- Zapytała mnie psycholoszka.
Więc zacznę może od początku. To był najgorszy dzień mojego życia.
Szłam sobie do szkułki jak zawszę lecz zauważyłam na wystawie sklepowej nowe superstary.
Muszę je mieć!- Wydarłam się wniebogłosy.
Wbiegłam szczęśliwa do sklepu i poprosiłam o tą parę. Loszka mi je dała lecz miały rozmiar 49 :((((
Zapytałam się- Czy pani nie widzi kim jestem?
Widzę.-Bezczelnie odpowiedziała
Coto ma być za rozmiar?-Wściekła rządałam odpowiedzi.
49.-Odparła
Ty szmato!- Wybiegłam z płaczem ze sklepu.
Nie mogłam pozbierać się całą drogę do szkoły, to był koszmar. Na dodatek wyjebałam się po drodze i rozjebałam sb nos a dopiero co miałam operacje plastyczną. Mega przypał.
Dotarłam do szkoły i wydarłam się-Patryczek!!!!
Zrywam z tb szmato bo masz superstary.-Odpowiedział Patryczek.
Jprdl wiedziałam że wolisz moją mamei dlatego ze mną byłeś. Elo-Poinformowałam go.
Popatrzyłam na statystyki i okazało się że przez to spadła mi ilość subów i każdy komentował że Antyczek nigdy nie był real.
O boże muszę coś wymyśleć!-Stwierdziłam.
Myślałam o tym całą przyre i wf. Pod koniec lekcji byłam pewna że to zrobie. Zaczełam nagrywać filmik na snapa i podeszłam do bezdomnego.
Masz w morde!!!-Krzyknełam. Nagle cała szkoła się zbiegła.
Biłam go już długo aż powiedział:
Masz inne ciocie niż twierdzisz!!!
O BOŻEE!!! Rzuciłam kij bejsbolowy i uciekłam z płaczem.
Całe życie w kłamstwie o nie!!!-Darłam się na cały głos.
Wyjełam Iphone 6s rose gold 64 gb i zadzwoniłam do matki: MAMO!!! JAK MOGŁAŚ KŁAMAĆ O CIOCIACH CZEMU???
Spokojnie Andżeliko, miałaś o tym nie wiedzieć. Ten bezdomny cię zaczepił tak? Wjeb mu za kłamanie.- Powiedziała mi matka.
Ale jak go biłam to mi to powiedział. Mamo!!! Ty kłamiesz, wiem ze to prawda!!-Nakrzyczałam na matkę.
Elo-Powiedziała rozłączając się.
Boże o nie! Muszę odnależć ciocie! Czas zbudować wechikuł czasu!
Pobiegłam do pana z przyry zapytać się jak go zrobić.
To bardzo łatwe-Odpowiedział.
Ale mogłabyś napoczątek wypełnić ankietę? Muszę dać jutro dyrektorowi wyniki.-Dodał
Na ankiecie były różne pytania, zrozumiałam tylko jedno które brzmiało "jakie jest twoje hobby?"
Bicie bezdomnych, proste.-Powiedziałam sama do siebie.
Pan z przyry czytał przez chwile i krzyknął: To ty!!! Ty go pobiłaś przed sql!! O nie nie powiem ci, elo.
Ale pls ja mam inne ciocie on gadał.-Błagając o łaskę wygadałam mu.
Znam twoje ciocie-Wyznał
BOOOOŻEEEEE KTO TO???-Zapytałam grzecznie.
Znasz je dobrze to.....
cdn.
CZYTASZ
Mam dziwne hobby. Andzia Mucha- Dramatyczne przeżycie
FanfictionAndżelika była normalną uczennicą liceum i jutuberką dopóki nie pobiła bezdomnego który powiedział jej że ma inne ciocie niż twierdziła. Poruszająca, intrygująca i wciągająca opowieść o życiu najlepszej jutuberki. Polecam